Akçadağ, Mualla2023-04-122023-04-12Şubat, 202https://hdl.handle.net/20.500.12418/13664Teknolojinin giderek yaygınlaşması sürekli gelişen karmaşık iş yaşamında işletmelere önemli bir rekabet avantajı sağlarken yöresel nitelik taşıyan ürünlerin üretimi ve pazarlamasına zarar vermektedir. Zira yöresel nitelikteki ürünlerin üreticileri üretimlerini emek yoğun gerçekleştirdikleri gibi ürünlerini uluslararası pazarlarda tanıtma ve satma konusunda yetersizdirler. Geçmişte önemli bir yere sahip birçok ürün halihazırda üretilmesine karşın üreticilerin uluslararası pazara ilişkin tecrübe eksikliği, pazarı tanımama, hedef kitleyi belirleyememe ve tanıtım yapamama gibi eksiklikleri bu ürünlerin uluslararası pazarlamasına engel olmaktadır. Buradan hareketle yüz elli yılı aşkın süredir üretilen Sivas bıçaklarının yöresel ürün kimliği yanı sıra uluslararası pazarda da yer edinebilmesi bu çalışmanın amacını oluşturmaktadır.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessYÖRESEL ÜRÜN OLAN SİVAS BIÇAĞININ REKABET EDEBİLİRLİĞİNİN SAĞLANMASI İÇİN ULUSLARARASI PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN GERÇEKLEŞTİRİLMESİ: SİVAS FİRMASI UYGULAMASISOSYAL BEŞERI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XBook Chapter1204193