Search
Now showing items 1-4 of 4
Sağlık Hizmetlerinde Pazarlama Ve İç Müşteri Tatmininin Hasta Tatmini Üzerine Etkileri: Bir Kamu Hastanesi Örneği
(Sivas Cumhuriyet Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)
Hizmet pazarlamasında, iç müşteri kavramı toplam kalite yönetimi anlayışının ortaya çıkardığı bir kavram olup, hizmet işletmeleri için de ayrı bir önem taşımaktadır. Üretilen hizmetin sunulması işletmenin ayakta durmasına ...
Sağlık Çalışanlarında Duygusal Emek Davranışının Çalışanların Tükenmişlik Düzeylerine Etkisi: Sivas Numune Hastanesi Örneği
(Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
Bu araştırmanın amacı sağlık çalışanlarının duygusal emek düzeyleri ile
tükenmişlik algılarını ölçmek, duygusal emeğin tükenmişliğe etkisini araştırmak ve
çalışanların duygusal emek düzeyleri ile tükenmişlik algılarının ...
Sağlık Kurumlarında Yönetici Ve Diğer Sağlık Personeli Arasındaki İletişim Sorunları; Sivas Örneği
(Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
Bu çalışmanın amacı, sağlık yöneticileri ile sağlık çalışanları arasındaki
iletişim sorunları incelemektir. Araştırmanın örneklemini, Sağlık Bakanlığına bağlı
Sivas Numune Hastanesinde çalışan sağlık personeli oluşturmaktadır. ...
Kamu ve Özel hastane Sağlık Çalışanlarının Meslekleri İle İlgili Mevzuat Bilgisi Farkındalıklarının Ölçümü: Sivas Merkez İlçe Örneği
(Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)
sektörü gün geçtikçe branşlaşmanın artmasıyla birlikte, görev
tanımlarının da çeşitlendiği, buna bağlı olarak gerek hizmet sunumu öncesi, gerek
hizmet sunumu esnası ve gerekse hizmet sunumu sonrasında çıkabilecek ...