• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   Open Access Home
  • Rektörlüğe Bağlı Bölümler
  • Araştırma Çıktıları
  • Search
  •   Open Access Home
  • Rektörlüğe Bağlı Bölümler
  • Araştırma Çıktıları
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-6 of 6

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Yurttaşlık Düşüncesinin Temelleri-I 

Mustafa Gündüz; Ferhan Gündüz (2004)
Bu makale, yurttaşlık düşüncesinin gelişimini konu edinmektedir. Başlangıçta bir statü durumundaki yurttaşlık, bugün statüler ve roller bütünü olarak tanımlannaktadır. Bu bölümde yurttaşlığın gelişimini sağlayan ve büyük ...

Değişken Kavramı ve Öğrenimindeki Zorluklarının Belirlenmesi 

Yüksel Dede (2004)
Değişken kavramı genelde matematiğin özelde de cebirin en önemli kavramlarından birisidir. Hatta, cebirin merkez kavramıdır. Değişken kavramının öğrenilmesi, ileri matematiksel kavramların anlaşılabilmesi ve öğrenilebilmesi ...

The European Union Action Programme in the Area of Education: A Comparative Analysis 

Erdal Toprakçı (2004)
Bu çalışmanın amacı, Avrupa Birliği Eğitim Alanındaki Eylem Programı açısından aday ülkeler olarak Türkiye ve Litvanya ile üye ülke olarak İngiltere arasında karşılaştırmalı bir analiz yapmaktır. Çalışmada dokümanlara ...

Öğrencilerin Matematiğe Yönelik İçsel ve Dışsal Motivasyonlarının Belirlenmesi 

Yüksel Dede; Ziya Argün (2004)
Motivasyon, birçok alanda özellikle de eğitimde çok etkili bir faktördür. Motivasyon, öğrencilerin matematik gibi anlamakta zorlandıkları derslerde özellikle ihmal edilmemesi gereken bir boyuttur. Motivasyonun içsel ve ...

Öğe Gösterim Teorisi'nin Bir Uygulaması: Fonksiyon Kavramının Öğretimi 

Yüksel Dede (2004)
Öğe Gösterim Teorisi (ÖGT), çeşitli öğretim bileşenlerini içeren bir öğretim teorisidir. ÖGT'nin bu özelliği, herhangi bir kavramın veya özelde bir matematiksel kavramın öğretiminde farklı öğretim stratejilerinin ve ...

Matematiksel Düşüncenin Başlangıç Noktası: Matematiksel Kavramlar 

Yüksel Dede; Ziya Argün (2004)
Matematiksel kavramlar, birbirini takip eden bir sırada öğretilmektedir. Birinin anlaşılamaması veya tam öğrenilememesi, ileri matematiksel kavramların öğrenilmesinde zorluklara neden olmaktadır. Bu nedenle bu çalışmada, ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherCategoryLanguageAccess TypeThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherCategoryLanguageAccess Type

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorYüksel Dede (4)Ziya Argün (2)Erdal Toprakçı (1)Ferhan Gündüz (1)Mustafa Gündüz (1)Subject
Eğitim (6)
Eğitim Araştırmaları (6)
... View MorePublication Type
article (6)
Languagetur (5)eng (1)Publication CategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı (6)Access Type
info:eu-repo/semantics/openAccess (6)
Date Issued
2004 (6)
Has File(s)false (6)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Sivas Cumhuriyet University || Library || Open Access Policy || About Open Access || User Guide || OAI-PMH ||

Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Sivas, Turkey
If you find any errors in content, please contact: acikerisim-yardim@cumhuriyet.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Cumhuriyet by Sivas Cumhuriyet University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

Sivas Cumhuriyet University is a member of the following institutions.


DSpace 6.3

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.