Show simple item record

dc.contributor.advisorHüseynova, Lale
dc.contributor.authorArslan, Enes
dc.date.accessioned2022-04-28T08:54:11Z
dc.date.available2022-04-28T08:54:11Z
dc.date.issued2019tr
dc.date.submitted2019-01-03
dc.identifier.otherXII, 87 sayfa
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12418/12499
dc.description.abstractBu çalışma, 2017-2018 eğitim öğretim yılında, Güzel Sanatlar Lisesi ve Diğer Liselerde Müzik Eğitimi Almış Öğrencilerin Sosyal ve Duygusal Yalnızlık Düzeylerini Belirlemeyi amaçlamaktadır. Bu çalışmada genelden özele doğru bir yöntem izlenerek öncelikle konu hakkında teorik temellere dayanan bilgiler verilmiştir. Giriş bölümünde konuya kısa bir değinilme yapılmış ve çalışmanın önemi ve amacı vurgulanmıştır. Çalışmanın ikinci bölümünde yönteme dair bilgiler, araştırmanın modeli, evreni, örneklemi, veri toplama araçları, verilerin analizi gibi bilgilere yer verilmiştir. Üçüncü bölümünde, kavramsal çerçeve başlığı altında, müzik, müzik eğitimi, insan yaşamında müziğin önemi, öznel iyi oluşluk ve kuramları, ergenlik gibi başlıklar altında ayrıntılı olarak bilgilere yer verilmiştir. Uygulanan anketlerin değerlendirildiği bölüm olan dördüncü bölümde, SPSS paket programıyla değerlendirilen anketlerin ayrı ayrı tabloları incelenmiştir. Bu inceleme sonucunda elde edilen verilerle bağlantılı olarak çıkan sonuçlar ve öneriler kısmı ise çalışmanın bir sonraki bölümü olan sonuç ve öneriler kısmında verilmiştir. Kullanılan kaynakların gösterimiyle çalışmaya son verilmiştir.tr
dc.description.abstractThis study aims to determine the levels of Social and Emotional Loneliness of Students who have studied Music in Fine Arts High School and Other High Schools in the 2017-2018 academic year. In this study, a general method from the general to the specific is given firstly the theoretical information about the subject is given. In the introduction, a short discussion was made and the importance and aim of the study were emphasized. In the second part of the study, information about the method, model of research, universe sample, data collection tools, data analysis are given. In the third chapter, under the title of conceptual framework, the details of music, music education, the importance of music in human life, subjective well-being and theories, adolescence have been explained in detail. In the fourth section, which is the section where the questionnaires are evaluated, separate tables of the questionnaires evaluated with SPSS package program were examined. The results and recommendations in connection with the data obtained as a result of this review are given in the results and recommendations section which is the next part of the study. Working with the demonstration of the resources used was terminated.tr
dc.language.isoturtr
dc.publisherSivas Cumhuriyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsütr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr
dc.subjectMüziktr
dc.subjectMüzik Eğitimitr
dc.subjectMüzik Psikolojisitr
dc.titleGüzel Sanatlar Lisesi Ve Diğer Liselerde Müzik Eğitimi Almış Öğrencilerin Sosyal Ve Duygusal Gelişmişlik Düzeylerinin Belirlenmesitr
dc.typemasterThesistr
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsütr
dc.relation.publicationcategoryTeztr


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record