Öğretmen Adaylarının İlköğretim Sertifika Programında Okutulan Matematik Öğretimi Dersine Yönelik Tutumları
Abstract
Bu araştırmanın amacı, öğretmen adaylarının matematik öğretimi dersine yönelik tutumlarını tespit etmektir. Araştırma, İlköğretim Sertifika Programına devam eden Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Matematik, Türk Dili ve Edebiyatı, Kimya, Sosyoloji, Fizik bölümünden toplam 157 öğrenci üzerinde yürütülmüştür. Veriler Khi-Kare testine göre hesaplanmıştır. The purpose of this study is to determine attitudes or the students toward the teaching mathematics courses in this study, 157 teacher-students were selected as an sample selected from the students of the mathematics, Turkish Language and Literature, Chemistry, Physic, Sociology and France Language and literature which they attend teaching Mathematics Courses and students of the Faculty of sciences-literature at Cumhuriyet University. Data were Collected trough a square type test.
Source
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim DergisiVolume
11Issue
1URI
http://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/T0RFeE1USXk=https://hdl.handle.net/20.500.12418/1293
Collections
- Makale Koleksiyonu [3404]
- Öksüz Yayınlar Koleksiyonu - TRDizin [3395]