Show simple item record

dc.contributor.authorÖzkaynar, Kürşad
dc.contributor.authorYolcu, Tarık
dc.date.accessioned2023-04-10T08:04:13Z
dc.date.available2023-04-10T08:04:13Z
dc.date.issued2022tr
dc.identifier.citationÖzkaynar, K., & Yolcu, T., (2022). Yerel Yönetimler, Markalaşma ve Pazarlama. Yerel Yönetimler, Yerel Demokrasi ve Kentleşme (pp.215-236), Ankara: Orion Kitabevi.tr
dc.identifier.isbn978-625-8307-18-4
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12418/13417
dc.description.abstractBir devletin güçlü olunması isteniyor ise tatlı-sert ve seyrek bir merkeziyetçiliğin, bunun karşıtında ise acı-yumuşak yoğun bir yerelliğin uygulanması gerekmektedir. Devlet yönetiminde merkeziyetçilik düşü her sorunu çözemeyeceği gibi, yerellik isteği de merkezin yokluğunu hayal ederek başarıya ulaşamaz… Merkez ile yerelin ortak çalışması, ancak terazinin dengesinin yerele doğru eğim göstermesi genelden özele giderken, özelin kurgusunu güçlendirecek ve bu sonuç da güçlü bir merkez yaratacaktır. Merkezin gücünün kaynağının yerel olduğunun anlaşıldığı noktada tek bir çatı altında birden fazla odanın varlığı ne ev sahibini ne de misafirleri rahatsız edecektir.tr
dc.language.isoturtr
dc.publisherOrion Kitabevitr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr
dc.subjectYerel Yönetimlertr
dc.subjectMarkalaşmatr
dc.subjectPazarlamatr
dc.titleYerel Yönetimler, Markalaşma ve Pazarlamatr
dc.typebookParttr
dc.relation.journalYerel Yönetimler, Yerel Demokrasi ve Kentleşmetr
dc.contributor.departmentZara Ahmet Çuhadaroğlu Meslek Yüksekokulutr
dc.contributor.authorID0000-0003-1683-9591tr
dc.identifier.endpage236tr
dc.identifier.startpage215tr
dc.relation.publicationcategoryUluslararası Kitapta Bölümtr


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record