Show simple item record

dc.contributor.authorAkçadağ, Mualla
dc.date.accessioned2023-04-12T13:07:51Z
dc.date.available2023-04-12T13:07:51Z
dc.date.issuedŞubat, 2022tr
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12418/13664
dc.description.abstractTeknolojinin giderek yaygınlaşması sürekli gelişen karmaşık iş yaşamında işletmelere önemli bir rekabet avantajı sağlarken yöresel nitelik taşıyan ürünlerin üretimi ve pazarlamasına zarar vermektedir. Zira yöresel nitelikteki ürünlerin üreticileri üretimlerini emek yoğun gerçekleştirdikleri gibi ürünlerini uluslararası pazarlarda tanıtma ve satma konusunda yetersizdirler. Geçmişte önemli bir yere sahip birçok ürün halihazırda üretilmesine karşın üreticilerin uluslararası pazara ilişkin tecrübe eksikliği, pazarı tanımama, hedef kitleyi belirleyememe ve tanıtım yapamama gibi eksiklikleri bu ürünlerin uluslararası pazarlamasına engel olmaktadır. Buradan hareketle yüz elli yılı aşkın süredir üretilen Sivas bıçaklarının yöresel ürün kimliği yanı sıra uluslararası pazarda da yer edinebilmesi bu çalışmanın amacını oluşturmaktadır.tr
dc.language.isoturtr
dc.publisherEğitim Yayınevitr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr
dc.titleYÖRESEL ÜRÜN OLAN SİVAS BIÇAĞININ REKABET EDEBİLİRLİĞİNİN SAĞLANMASI İÇİN ULUSLARARASI PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN GERÇEKLEŞTİRİLMESİ: SİVAS FİRMASI UYGULAMASItr
dc.title.alternativeSOSYAL BEŞERI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR Xtr
dc.typebookParttr
dc.relation.journalSOSYAL BEŞERI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR Xtr
dc.contributor.departmentİktisadi ve İdari Bilimler Fakültesitr
dc.contributor.authorID0000-0002-0785-3976tr
dc.identifier.issue1tr
dc.identifier.endpage204tr
dc.identifier.startpage193tr
dc.relation.publicationcategoryUluslararası Kitapta Bölümtr


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record