Search
Now showing items 1-3 of 3
Metaverse Alanlarda Tüketim, Pazarlama Anlayışı, Markalaşma, Reklamcılık ve Yeni Fırsatlar
(Nobel Yayınları, 2022)
Son elli yılda geliştirilen teknolojilerin neredeyse tamamının toplumlara hem faydası hem de zararı dokunmuştur. Zaman zaman bu zarar, atom bombası örneğinde olduğu gibi güç savaşı veren kişilerin yönetiminde etik açıdan ...
BLOCKCHAIN TEKNOLOJİSİ ve PAZARLAMA
(Nobel Yayınları, 2022)
Pazarlama biliminin fırsat ve güçlü yönleri arasında yer alan şeffaflık ilkesi, güven eksenli iletişim süreci ve paylaşımcı yapısı, blok zincir teknolojisinin kayıt değişmezliği/silinmezliği temelli sorumluluğu dağıtan ...
MARKETING STRATEGIES OF BANKS IN THE PERIOD OF METAVERSE, BLOCKCHAIN, AND CRYPTOCURRENCY IN THE CONTEXT OF CONSUMER BEHAVIOR THEORIES
(International Journal of Insurance and Finance, 2022)
The banking sector is one of the sectors that follows and adapts to technology the most, using it to develop solutions for problems. With the development of information and communication technologies, telephone banking, ...