Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
YÖRESEL ÜRÜN OLAN SİVAS BIÇAĞININ REKABET EDEBİLİRLİĞİNİN SAĞLANMASI İÇİN ULUSLARARASI PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN GERÇEKLEŞTİRİLMESİ: SİVAS FİRMASI UYGULAMASI
(Eğitim Yayınevi, Şubat, 202)
Teknolojinin giderek yaygınlaşması sürekli gelişen karmaşık iş yaşamında
işletmelere önemli bir rekabet avantajı sağlarken yöresel nitelik taşıyan ürünlerin
üretimi ve pazarlamasına zarar vermektedir. Zira yöresel ...
TÜRKİYE'YE SEKTÖREL AÇIDAN BAKIŞ
(Ekin Yayınevi, 2022)
Ülkelerin coğrafi ve jeopolitik konumları küresel piyasa da ne derece söz
sahibi olduğunun en önemli göstergelerinden birisi olarak kabul edilmektedir.
Çünkü ülke ekonomileri; iktisadi, ticari, yeraltı, kültürel ve hatta ...
AVRUPA BİRLİĞİ ÜLKELERİNİN MAASTRİCHT KRİTERLERİ ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ
(Ekin Yayınevi, 2022)
Ülkeler arasında ekonomik ve parasal birliğin oluşmasını amaçlayan Avrupa Birliği, Maastricht kriterleri
ile ülkeler arasındaki farklılıkları en aza indirmek için kriterler belirlemiştir. Bu kriterlere ülkelerin ne ...