dc.contributor.author | İsmail Çalışkan | |
dc.date.accessioned | 23.07.201910:49:13 | |
dc.date.accessioned | 2019-07-23T16:35:39Z | |
dc.date.available | 23.07.201910:49:13 | |
dc.date.available | 2019-07-23T16:35:39Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.issn | 1301-1197 | |
dc.identifier.uri | http://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TVRneE1UVXdNQT09 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12418/3251 | |
dc.description.abstract | Bu yazıda aktif olarak işlenen bir tefsir dersi tecrübesi aktarıl- maktadır. 2012-2013 öğretim yılında İlahiyat Fakültesi III. sınıf- ta yapılan derste, öğrencilere daha fazla rol verilerek azami fayda sağlanmak hedeflenmiştir. İncelenen surelerin bitişinde öğrencilere o sureden elde ettikleri çıkarımları, mesajları, haya- ta yansıtabilecekleri davranış ilkelerini dile getirmeleri isten- miştir. Yazıda öğrencilerin cevaplarına da yer verilmiştir. | en_US |
dc.description.abstract | In this paper given an experience about a lecture of tafsir/commentary of Qur’an which was actively performed. In a 3rd class of Faculty of Theology students' lecture in 2012-2013 academic year, by giving students more role their participation in the lecture was made effective. At the end of each surah, students were asked to state their inferences, messages and the behavioral principles they can implement. In the paper, the an- swers of students are also given. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Din Bilimi | en_US |
dc.title | BİR TEFSİR DERSİ ÖRNEĞİ | en_US |
dc.title.alternative | AN EXAMPLE OF A LECTURE OF TAFSIR | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.relation.journal | Cumhuriyet Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi | en_US |
dc.contributor.department | Sivas Cumhuriyet Üniversitesi | en_US |
dc.identifier.volume | 16 | en_US |
dc.identifier.issue | 1 | en_US |
dc.identifier.endpage | 819 | en_US |
dc.identifier.startpage | 811 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı | en_US] |