Arşiv logosu
  • English
  • Türkçe
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • English
  • Türkçe
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Hatice Aydın" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Öğe
    ÜLKE İMAJININ YABANCI MENŞELİ ÜRÜN İNANCI VE SATIN ALMA İSTEĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE FARKLI ÜLKE İMAJ ALGILARININ KARŞILAŞTIRILMASI
    (2017) Hatice Aydın; Derya Fatma Biçer
    Ülke imajı, bir ülke ile ilgili genel tutumları yansıtmaktadır. Ülke imajının ülke teknolojisi, ekonomik gelişmişliği, eğitim sistemi, kültürel ve politik yapısı gibi birçok nedenden kaynaklandığı ve ürünle ilgili inancı ve satın alma isteğini etkilediği düşünülmektedir. Bu çalışmada yabancı ülke imajının ürün inancına, ülke imajı ve ürün inancının satın alma isteğine etkisini tespit etmek ve Y kuşağı tüketicilerin algıladıkları üç farklı ülke imajını karşılaştırmak amaçlanmıştır. Bu amaçla araştırmanın ana kitlesini İstanbul ilinde bulunan tüketiciler oluşturmuştur. Araştırma sonucunda, ülke imajının ürünle ilgili inançları ve satın alma isteğini, ürünle ilgili inançların da satın alma isteğini etkilediği tespit edilmiştir. Ayrıca ülke imajının ülke gruplarına göre farklılık gösterdiği belirlenmiştir. Her hangi bir ürün grubu söz konusu olmadığında, en yüksek imaj algısının A.B.D. ülkesine, ikinci sırada G.Kore ve üçüncü sırada Çin ülkesine yönelik olduğu tespit edilmiştir. Ancak cep telefonu ürün grubu dikkate alındığında, Y kuşağının üç farklı ülke imajını benzer algıladıkları tespit edilmiştir

| Sivas Cumhuriyet Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Sivas, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim