Browsing by Publisher "Nobel Yayınları"
Now showing items 1-3 of 3
-
BLOCKCHAIN TEKNOLOJİSİ ve PAZARLAMA
(Nobel Yayınları, 2022)Pazarlama biliminin fırsat ve güçlü yönleri arasında yer alan şeffaflık ilkesi, güven eksenli iletişim süreci ve paylaşımcı yapısı, blok zincir teknolojisinin kayıt değişmezliği/silinmezliği temelli sorumluluğu dağıtan ... -
Metaverse Alanlarda Tüketim, Pazarlama Anlayışı, Markalaşma, Reklamcılık ve Yeni Fırsatlar
(Nobel Yayınları, 2022)Son elli yılda geliştirilen teknolojilerin neredeyse tamamının toplumlara hem faydası hem de zararı dokunmuştur. Zaman zaman bu zarar, atom bombası örneğinde olduğu gibi güç savaşı veren kişilerin yönetiminde etik açıdan ... -
Stokçu Tüketici
(Nobel Yayınları, 2022)Bu kitapta, geleneksel pazarlama yazınında yer alan çeşitli tüketici tipolojileri yanında iş dünyası ve toplumsal yaşamda ortaya çıkan değişiklikler ve gelişmeler ışığında öne çıkan güncel ve yeni tüketici tipolojilerinden ...