Browsing by Subject "Yapısal Eşitlik Modeli"
Now showing items 1-4 of 4
-
Bankalardaki Müşteri Memnuniyetinin Yapısal Eşitlik Modeli İle Analizi: Sivas İlinde Bir Uygulama
(Sivas Cumhuriyet Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Bu araştırmanın amacı; yapısal eşitlik modellemesi ile bankaların müşteri memnuniyetlerini belirleyebilecekleri bir ölçek geliştirmektir. Ayrıca müşteri memnuniyeti faktörlerini belirlemek ve belirlenen bu faktörler ile ... -
Hizmet Kalitesi Ve Müşteri Memnuniyeti Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi: Sivas İlindeki Teknomarketlerde Bir Uygulama
(2014)Küreselleşen pazar koşulları neredeyse tüm sektörlerdeki firmaları etkili ve etkin bir rekabet gücüne kavuşmaya zorlamaktadır. Rekabet etkinliğini sağlamanın en önemli öncülerinden birisi müşteri memnuniyetinin sağlanmasıdır. ... -
Yapısal Eşitlik Modeli İle Belediye Hizmetlerinden Memnuniyet Ölçeği Geliştirilmesi Ve Memnuniyetin Değerlendirilmesi: Sivas Örneği
(Sivas Cumhuriyet Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017)Araştırmada Sivas Belediyesi tarafından sunulan hizmetlerin il sınırları içerisinde ikamet eden vatandaşlar için memnuniyet düzeyinin araştırılması amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda Belediye Hizmetleri Memnuniyeti ... -
Yapısal Eşitlik Modeli İle Öğrencilerin İş Bulma Kaygılarına Yönelik Ölçek Geliştirme: Cumhuriyet Üniversitesi İibf’de Bir Uygulama
(Sivas Cumhuriyet Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016)Sosyal bilimlere de nedensel ilişkilerin açıklanabilmesi kritik öneme sahiptir. Bu nedensel ilişkilerin açıklanmasında çok değişkenli istatistiksel yöntemler kullanılmaktadır. Fakat YEM’in; doğrulayıcı bir yaklaşıma sahip ...