Browsing by Author "Hamdi Karakaş"
Now showing items 1-6 of 6
-
4.Sınıf Üstün Yetenekli Öğrenciler ile Başarılı Akranlarının Problem Çözme Stratejilerinin Karşılaştırılmasf
Neşe Işık Tertemiz; Adem Doğan; Hamdi Karakaş (2017)Çalışmanın amacı üstün yetenekli ilkokul 4. sınıf öğrencileri ile üstün yetenekli tanısı konmayan başarılı ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin rutin olmayan problem çözme stratejilerini (strateji, doğruluk ve yanlışlık ... -
AKADEMİSYENLERE GÖRE MESLEK YÜKSEKOKULLARINDAKİ SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ: CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ VE GAZİOSMANPAŞA
İbrahim Çidem; Hamdi Karakaş (2017)Ülke ekonomisinin hızla gelişmesi ve piyasa ihtiyaçlarının nitelikli iş gücüne yönelmesi ile birlikte birçok üniversite meslek yüksekokulu sayısını son yıllarda hızlı bir şekilde arttırmaktadır. Ancak bu hızlı artış çeşitli ... -
Etkili Sınıf Yönetimi Uygulamalarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Soner Doğan; Celal Teyyar Uğurlu; Hamdi Karakaş (2014)Bu araştırmanın amacı; etkili bir sınıf yönetim süreci oluşturulmasında öğretmen davranışlarının ilkokul ve ortaokulda görev yapan öğretmenlerin görüşlerine dayanarak değerlendirmektir. Nitel bir çalışma olup durum çalışması ... -
ETKİNLİK TEMELLİ EĞİTİMİN ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN EKOLOJİK AYAK İZİ FARKINDALIĞINA ETKİSİ
Hamdi Karakaş; Adem Doğan; Rabia Sarıkaya (2016)Bu çalışmanın amacı etkinlik temelli eğitimin Bilim Sanat Merkezlerine (BİLSEM) devam eden üstün yetenekli öğrencilerin ekolojik ayak izi farkındalığına etkisini incelemektir. Üstün yetenekli öğrenciler, eğitim-öğretim ... -
Geleneksel Gıdaların Okul Çağı Çocuklarının Beslenmesindeki Rolü Üzerine Bir Araştırma
Hamdi Karakaş; Fatih Törnük (2016)6-12 yaş arası zamanı kapsayan okul çağı, çocukların fiziksel ve duygusal gelişimlerinin yoğun olarak gerçekleştiği bir dönemdir. Bu dönemde, çocuklar okulda para harcamaya ve tüketeceği yiyecekleri kendi başlarına seçmeye ... -
İSTEĞE BAĞLI OLARAK İLKOKULA KAYDEDİLEN ÖĞRENCİLERİN BİTİŞİK EĞİK YAZI ÇALIŞMALARINDA KARŞILAŞTIKLARI PROBLEMLER
Hamdi Karakaş (2015)Araştırmanın amacı; ilkokul birinci sınıfa isteğe bağlı kaydedilen öğrencilerin bitişik eğik yazı çalışmalarında karşılaştıkları problemlerin sınıf öğretmenlerince belirlenmesidir. Araştırma, birinci sınıf öğretmenlerinin ...