Search
Now showing items 1-4 of 4
İlköğretim 4. Ve 5. sınıf öğrencilerinin problem çözme becerilerine ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi
(2012)
Betimsel nitelikteki bu araştırmanın amacı, ilköğretim 4. ve 5. sınıf öğrencilerinin problem çözme becerilerine ilişkin görüşlerini belirlemektir. Bu çerçevede öğrencilerin problem çözme becerisine güven, problem çözmede ...
Investigation of the Self-Regulated Learning Strategies of Students from the Faculty of Education Using Ordinal Logistic Regression Analysis
(2016)
The purpose of this study was to reveal whether the low, medium, and high level self-regulated learning strategies of third year students at the Education Faculty of Cumhuriyet University can be predicted by the variables ...
8. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Odaklı Akademik Risk Alma Davranışlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
(2017)
Bu araştırmanın amacı; 8. sınıf öğrencilerinin matematik dersine ilişkin özyeterlikleri, cinsiyet, TEOG, çalışma süresi, anne eğitim düzeyi, baba eğitim düzeyi, özel ders alıp almama ve ailenin gelir düzeyi değişkenlerinin ...
Assessment of classroom teachers’ perceptions of teaching social studies course
(2011)
Çalışmanın amacı, sınıf öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler dersini yürütmedeki yeterliklerine ilişkin görüşlerini belirlemektir. Araştırmada hem niceliksel hem de niteliksel yöntem kullanılmıştır. Niceliksel boyutta araştırmacılar ...