Search
Now showing items 1-4 of 4
Sağlık Hizmetlerinde Pazarlama Ve İç Müşteri Tatmininin Hasta Tatmini Üzerine Etkileri: Bir Kamu Hastanesi Örneği
(Sivas Cumhuriyet Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)
Hizmet pazarlamasında, iç müşteri kavramı toplam kalite yönetimi anlayışının ortaya çıkardığı bir kavram olup, hizmet işletmeleri için de ayrı bir önem taşımaktadır. Üretilen hizmetin sunulması işletmenin ayakta durmasına ...
Devlet Hastaneleri İle Üniversite Hastanelerinin Yatan Hasta Memnuniyeti: Sivas Örneği
(Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
Günümüzde insanların ihtiyaçlarını karşılamak için organize olmuş hizmet
işletmeleri yaygınlaşmıştır. Bu konuda en iyi organize olan yapılardan bir tanesi de
sağlık hizmetleri sunan işletmelerdir. Bunun nedeni sağlık ...
Diyabetik Retinopati Nedeniyle Tedavi Alan Hastaların Yaşam Kalitesi ve Sağlık Hizmeti Kullanım Düzeylerinin Değerlendirilmesi: Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Araştırma Hastanesi Örneği
(Cumhuriyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
Diyabetik retinopati (DR), diabetes mellitusun mikrovasküler
komplikasyonları sonucu ortaya çıkmakta genel olarak görme kayıplarına yol açarak
20 ila 75 yaş aralığını etki eden metabolik bir hastalıktır. Bu çalışmanın ...
Sivas İlinde Hastaların Sağlık Kuruluşu Tercihlerinde Marka İmajının Etkisi
(Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
Sağlık kurumlarında kurumsal imaj ile hizmet kalitesi arasında çok yakın
ilişkilerin bulunduğu ve bu iki kavramın içi içe geçtiği savunulmaktadır. Çünkü,
kurumsal imaj sağlık hizmeti kalite algılamasının bir boyutu ...