Search
Now showing items 1-8 of 8
Doğrudan Pazarlama Aracı Olarak Kioskların Tüketiciler Tarafından Kullanım Etkinliği Üzerine Bir Pilot Çalışma
(2008)
Doğrudan pazarlamanın son yıllardaki en popüler araçlarından biri de kiosklardır. Firmaların tüketicilerle, bulundukları yerden doğrudan ilişkiye geçmeleri kiosklar sayesinde daha rahat ve kolay olmaktadır. Kiosklar; ...
Markalı Altın Takı Satın Alınmasını Etkileyen Faktörler ve Bir Uygulama
(2008)
Günümüzde önemi giderek artmaya başlayan markalaşma kavramı, altın sektöründe de yaygınlaşmaya başlamıştır. Bundan böyle pek çok tüketici altın takı satın alırken markalı ürünleri tercih eder hale gelmiştir. Bu çalışmanın ...
Hastane Hizmet Kalitesi ve Bir Uygulama
(2008)
Geçen on yıl süresince hizmet kalitesinin, müsteri memnuniyeti ve isletme performansı üzerindeki güçlü etkisi yöneticiler ve akademisyenler tarafından arastırılmıstır. Arastırmacılar daha çok hizmet kalitesi ölçümü üzerinde ...
Yatırım teşviklerinin bölgesel kalkınmaya etkileri: Sivas ili örneği
(2010)
Türkiye’de, ekonomik gelişmeyi hızlandırmak amacıyla bazı faaliyetler teşvik edilmektedir. Özellikle bölgeler arası sosyo-ekonomik gelişmişlik farklarının oldukça önemli boyutlara vardığı ülkemizde, sektör bazında öngörülen ...
Internet'in Uluslararası Pazarlamaya Etkileri: Kavramsal Bir Çalışma
(2007)
Son zamanlardaki en önemli gelişmelerden birisi internet üzerinden uluslar arası pazarlama faaliyetlerinde meydana gelen patlama ve buna bağlı olarak global bilgi otobanının ortaya çıkmasıdır. İnternet üzerinde yaklaşık 1 ...
Küresel finansal krizin KOBİ’ler üzerindeki etkileri ve uygulanan pazarlama stratejileri
(2011)
Dünyada ve ülkemizde özellikle son yıllarda peş peşe yaşanan ekonomik kriz büyüklüğü ne olursa olsun bütün işletmeleri etkilemiştir. Tanımlayıcı nitelikteki bu araştırmada yaşanan ekonomik krizin özellikle Küçük ve Orta ...
Tüketicilerin Yerel ve Ulusal Süpermarket Tercihleri Üzerine Bir Araştırma
(2009)
Türkiye’deki süpermarket piyasası son on yılda hızlı bir şekilde değişiklik göstermiştir. Süpermarket piyasasındaki bu değişiklik hem yapısal anlamda hem de tüketicilerin davranışları ve tercihleri üzerindedir. Bu araştırmanın ...
Satış geliştirme çabalarının öğretim elemanlarının satın alma davranışları üzerindeki etkilerini ölçmeye yönelik bir araştırma
(2012)
Satış geliştirme, günümüzde üreticilerin olduğu kadar perakendecilerin de ellerindeki ürünleri tüketicilerin satış noktalarında kolayca ve kısa sürede satın almaya karar vermesi için başvurdukları ve sıklıkla satışa dönüşen ...