Search
Now showing items 1-5 of 5
Metaverse Alanlarda Tüketim, Pazarlama Anlayışı, Markalaşma, Reklamcılık ve Yeni Fırsatlar
(Nobel Yayınları, 2022)
Son elli yılda geliştirilen teknolojilerin neredeyse tamamının toplumlara hem faydası hem de zararı dokunmuştur. Zaman zaman bu zarar, atom bombası örneğinde olduğu gibi güç savaşı veren kişilerin yönetiminde etik açıdan ...
Başvuru ve Görüşme İçin Hazırlıklı Ol(a)mama
(Ekin Basın Yayın Dağıtım, 2022)
Alanında uzman akademisyen ve uygulayıcılar tarafından hazırlanan bu eser, iş görüşmeleri için rehber niteliğinde hazırlanmış bilimsel nitelikte temel bir kaynaktır. Her çalışmada olduğu gibi bu çalışmada da büyük emekler ...
BLOCKCHAIN TEKNOLOJİSİ ve PAZARLAMA
(Nobel Yayınları, 2022)
Pazarlama biliminin fırsat ve güçlü yönleri arasında yer alan şeffaflık ilkesi, güven eksenli iletişim süreci ve paylaşımcı yapısı, blok zincir teknolojisinin kayıt değişmezliği/silinmezliği temelli sorumluluğu dağıtan ...
Stokçu Tüketici
(Nobel Yayınları, 2022)
Bu kitapta, geleneksel pazarlama yazınında yer alan çeşitli tüketici tipolojileri yanında iş dünyası ve toplumsal yaşamda ortaya çıkan değişiklikler ve gelişmeler ışığında öne çıkan güncel ve yeni tüketici tipolojilerinden ...
Yerel Yönetimler, Markalaşma ve Pazarlama
(Orion Kitabevi, 2022)
Bir devletin güçlü olunması isteniyor ise tatlı-sert ve seyrek bir merkeziyetçiliğin, bunun karşıtında ise acı-yumuşak yoğun bir yerelliğin uygulanması gerekmektedir. Devlet yönetiminde merkeziyetçilik düşü her sorunu ...