Show simple item record

dc.contributor.authorMurat Peker
dc.contributor.authorŞeref Mirasyedioğlu
dc.contributor.authorH. İbrahim Yalın
dc.date.accessioned23.07.201910:49:13
dc.date.accessioned2019-07-23T16:20:43Z
dc.date.available23.07.201910:49:13
dc.date.available2019-07-23T16:20:43Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn1303-8451
dc.identifier.urihttp://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TkRrek5qVTE=
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12418/1297
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı; matematik öğretmenlerinin, öğrencilerin öğrenme stillerine uygun bir öğretimi hangi düzeyde uyguladıklarını tespit etmektir. Araştırmada, öncelikle 4MAT modelindeki her bir öğrenme stiline ait özellikler belirlenmiştir. Bu özelliklerden, öğretmenlerin öğrencilerin öğrenme stillerine uygun öğretimi hangi düzeyde yaptıklarını tespit etmek amacıyla bir ölçek geliştirilmiştir. Bu ölçek Ankara merkez ilçelerdeki 8 resmî genel lisenin 500 onuncu sınıf öğrencisine uygulanmıştır. Sonuç olarak; matematik öğretmenlerinin öğrencilerin öğrenme stillerini çok fazla dikkate almadıkları tespit edilmiştir.en_US
dc.description.abstractThis study aims to determine at which level mathematics teachers conduct teaching suitable for learning styles of students. In the study, firstly, characteristics of each learning styles at 4 MAT model was determined. Using these characteristics, a scale for the above mentioned purpose was developed. The scale was administered on 500 students of tenth grade from eight high schools in Ankara. As a result, it was seen that mathematics teachers had little attention to students' learning stylesen_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleÖğrenme Stillerine Dayalı Matematik Öğretimien_US
dc.title.alternativeMathematics Instruction Based on Learning Stylesen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalTürk Eğitim Bilimleri Dergisien_US
dc.contributor.departmentSivas Cumhuriyet Üniversitesien_US
dc.identifier.volume1en_US
dc.identifier.issue4en_US
dc.identifier.endpage385en_US
dc.identifier.startpage371en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US]


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record