Show simple item record

dc.contributor.authorYolcu, Tarık
dc.contributor.authorÖzkaynar, Kürşad
dc.date.accessioned2023-04-10T08:03:33Z
dc.date.available2023-04-10T08:03:33Z
dc.date.issued2022tr
dc.identifier.citationYolcu, T., & Özkaynar, K., (2022). Stokçu Tüketici. Tüketici Tipolojileri (pp.205-218), Ankara: Nobel Yayınevi.tr
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12418/13415
dc.description.abstractBu kitapta, geleneksel pazarlama yazınında yer alan çeşitli tüketici tipolojileri yanında iş dünyası ve toplumsal yaşamda ortaya çıkan değişiklikler ve gelişmeler ışığında öne çıkan güncel ve yeni tüketici tipolojilerinden bazıları ele alınmaktadır. Burada amaç, pazarlama ve tüketici davranışları yazınında yaygın olarak gündem bulan bu tüketici tipolojilerine yönelik daha fazla bilgi kaynağı sunarak araştırmacılara, akademisyenlere ve konuyla ilgilenenlere yol gösterici ve yardımcı olmaktır. İlgili bölümlerden de görüleceği üzere tüketim olgusu günümüz toplumunda önemli bir boşluğu doldurmakta ve toplumsal yaşamın şekillenmesinde kritik bir önem arz etmektedir. Bu kitapta ele alınan tüketici tipolojileri ve tüketim davranışları, tüketim olgusunu ve insan yaşamındaki yerini anlamak ve anlatmakta sadece belli bir kısma projeksiyon tutmaktadır. O sebeple burada yer alan bölümler tüketim olgusunun günümüzdeki önemini anlatmada bizlere ip uçları sunmaktadır.tr
dc.language.isoturtr
dc.publisherNobel Yayınlarıtr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr
dc.subjectTüketici, Stokçu Tüketici, Tüketici Tipolojileritr
dc.titleStokçu Tüketicitr
dc.typebookParttr
dc.relation.journalTüketici Tipolojileritr
dc.contributor.departmentZara Ahmet Çuhadaroğlu Meslek Yüksekokulutr
dc.contributor.authorID0000-0003-1683-9591tr
dc.contributor.authorID0000-0003-1683-9591tr
dc.identifier.endpage218tr
dc.identifier.startpage205tr
dc.relation.publicationcategoryUlusal Kitapta Bölümtr


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record