Show simple item record

dc.contributor.authorYüksel Dede
dc.date.accessioned23.07.201910:49:13
dc.date.accessioned2019-07-23T16:21:52Z
dc.date.available23.07.201910:49:13
dc.date.available2019-07-23T16:21:52Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn1302-5007
dc.identifier.urihttp://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TkRBd05ESXk=
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12418/1512
dc.description.abstractÖğe Gösterim Teorisi (ÖGT), çeşitli öğretim bileşenlerini içeren bir öğretim teorisidir. ÖGT'nin bu özelliği, herhangi bir kavramın veya özelde bir matematiksel kavramın öğretiminde farklı öğretim stratejilerinin ve tekniklerinin birlikte kullanılmasına imkan verir. Bu durumda, öğrencilerin matematiksel kavramları daha kolay öğrenmelerine, öğretmenlerin de her düzeydeki öğrenciye daha fazla rehberlik yapabilmelerine olanak sağlar. Bu çalışmada, matematik müfredatının en önemli kavramlarından birisi olan ve öğrenciler tarafından anlaşılmasında bazı sıkıntıların olduğu görülen fonksiyon kavramının öğretiminin, ÖGT'ne göre nasıl yapılabileceğine yönelik bir uygulama örneği verilmiştir.en_US
dc.description.abstractThe Component Display Theory (CDT) is a teaching method which contains various teaching components. This property of CDT enable us to use different teaching strategies and technics in teaching of any concept or, particularly, of mathematical concepts. This case gives the student a facility to learning math concepts more easily and it also help teachers to make more guidance to the students at every levels. In this study it has given an application of teaching the concept of functions by means of CDT, which is one of the most challenging and important concept in mathematics and in comprehending of which students always have difficulties.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleÖğe Gösterim Teorisi'nin Bir Uygulaması: Fonksiyon Kavramının Öğretimien_US
dc.title.alternativeAn Aplication of the Component Display Theory: The Function Concept Teachingen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalGazi Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (. Ahi Evran Üniv. Kırşehir Eğt. Fak. Derg.)en_US
dc.contributor.departmentSivas Cumhuriyet Üniversitesien_US
dc.identifier.volume5en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.endpage297en_US
dc.identifier.startpage287en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US]


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record