Show simple item record

dc.contributor.authorMustafa Gülmez
dc.contributor.authorCanan Yılmaz
dc.contributor.authorTuğba Özbölük
dc.date.accessioned23.07.201910:49:13
dc.date.accessioned2019-07-23T16:26:57Z
dc.date.available23.07.201910:49:13
dc.date.available2019-07-23T16:26:57Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn1013-1388
dc.identifier.urihttp://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TVRFM05UUTBOQT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12418/1924
dc.description.abstractDünyada ve ülkemizde özellikle son yıllarda peş peşe yaşanan ekonomik kriz büyüklüğü ne olursa olsun bütün işletmeleri etkilemiştir. Tanımlayıcı nitelikteki bu araştırmada yaşanan ekonomik krizin özellikle Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmeleri (KOBİ) nasıl etkilediği ve bu işletmelerin krizin etkilerini azaltmak için hangi yöntemleri uyguladıkları incelenmiştir. Ayrıca, Krizde uygulanan pazarlama karmasına ilişkin politikalar ve stratejiler ele alınmıştır. Sivas OSB'deki KOBİ'lerle yüz yüze görüşme yapılmıştır. Araştırmadan elde edilen verilerin analizinde parametrik olmayan testlerden yararlanılmıştır. KOBİ'lerin krizden etkilenme seviyeleri ile uyguladıkları pazarlama stratejileri arasındaki ilişkiler Ki Kare Testiyle analiz edilmiştir.en_US
dc.description.abstractIn the world and in our country, the economic crisis which is experienced consecutively especially in recent years, has affected all enterprises regardless of size. In this study, how the economic crisis affected Small and Medium-Sized Enterprises (SMEs) particularly and to reduce the impact of the crisis, which methods they apply were examined. And also, Policies and strategies belong to in crisis applied marketing mix were explored. In this research face to face interviews were conducted to collect data on SME in Sivas Organize Industrial Zone. The relationship between the level ofcrisis's affects on SMEs and the marketing strategies they implement were analyzed with chi-square tests.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİktisaten_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.titleKüresel finansal krizin KOBİ’ler üzerindeki etkileri ve uygulanan pazarlama stratejilerien_US
dc.title.alternativeEffects of global fınancıal crısıs on small and medıumsızed enterprıses ( smes) and applıed marketıng strategıesen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalVerimlilik Dergisien_US
dc.contributor.departmentSivas Cumhuriyet Üniversitesien_US
dc.identifier.volume0en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.endpage26en_US
dc.identifier.startpage7en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US]


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record