Show simple item record

dc.contributor.authorŞemsettin Dursun
dc.date.accessioned23.07.201910:49:13
dc.date.accessioned2019-07-23T16:27:49Z
dc.date.available23.07.201910:49:13
dc.date.available2019-07-23T16:27:49Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn1303-0485
dc.identifier.urihttp://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/T1RjeE5qTXo=
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12418/2156
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, okul öncesi eğitimi alan ve almayan ilköğretim birinci sınıf öğrencilerinin matematiksel becerilerini karşılaştırmaktır. Çalışmanın örneklemini Sivas il merkezinde olan ve rastgele seçilen yedi ilköğretim okulunda öğrenim gören okul öncesi eğitimi almış/almamış 150 öğrenci oluşturmuştur. Çalışmada, veri toplama aracı olarak bir ölçek kullanılmıştır. Araştırmanın sonuçları, okul öncesi eğitimi almış öğrencilerin, okul öncesi eğitimi almamış öğrencilere göre matematiksel becerilerinin daha iyi seviyede olduğunu göstermiştir.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this study is to compare the mathematical skills of first grade elementary students who had or had not taken preschool education. The sample of the study consists of 150 elementary students, those with and without preschool education, who were enrolled in seven randomly chosen elementary schools located in Sivas (downtown). A questionnaire was used for data collection. The results of the study show that students with preschool education have higher mathematical skills compared to those with no preschool education.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleİlköğretim birinci sınıf öğrencilerinin matematiksel becerilerinin okul öncesi eğitimi alma ve almama durumuna göre karşılaştırılmasıen_US
dc.title.alternativeA comparison of the mathematical skills of first graders with and without preschool educationen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalKuram ve Uygulamada Eğitim Bilimlerien_US
dc.contributor.departmentSivas Cumhuriyet Üniversitesien_US
dc.identifier.volume9en_US
dc.identifier.issue4en_US
dc.identifier.endpage1715en_US
dc.identifier.startpage1691en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US]


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record