dc.contributor.author | M. Fatih Genç | |
dc.date.accessioned | 23.07.201910:49:13 | |
dc.date.accessioned | 2019-07-23T16:34:38Z | |
dc.date.available | 23.07.201910:49:13 | |
dc.date.available | 2019-07-23T16:34:38Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.issn | 1301-1197 | |
dc.identifier.uri | http://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TVRneE1UQTVPUT09 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12418/3089 | |
dc.description.abstract | Bu makale 1923’den günümüze Türkiye’de okullardaki din eğitiminin geçirmiş olduğu tarihi süreci incelemektedir. Ma- kalede din eğitiminin tarihi, arayış dönemi, katı laik dönem, Yeniden kurulma ve Zorunlu dönem olmak üzere dört kısımda incelenmiştir. Son olarak Türkiye’deki din eğitiminin mevcut durumu ve din kültürü ve ahlak bilgisi derslerinin programları hakkında bilgiler verilmiştir. | en_US |
dc.description.abstract | In this article, the history and current situation of religious ed- ucation is examined in four chapters. These chapters are Explo- ration Era, Strict Secularization period, Re-establish Period and the last Compulsory Era. At last, current situation of Religious Education and the curriculum of Religious Culture and Ethics Knowledge are explained. | en_US |
dc.language.iso | eng | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Din Bilimi | en_US |
dc.title | HISTORY and CURRENT SITUATION OF RELIGIOUS EDUCATION IN TURKEY | en_US |
dc.title.alternative | TÜRKİYE’DEKİ DİN EĞİTİMİ TARİHİ VE BUGÜNKÜ DURUMU | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.relation.journal | Cumhuriyet Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi | en_US |
dc.contributor.department | Sivas Cumhuriyet Üniversitesi | en_US |
dc.identifier.volume | 16 | en_US |
dc.identifier.issue | 1 | en_US |
dc.identifier.endpage | 585 | en_US |
dc.identifier.startpage | 569 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı | en_US] |