Show simple item record

dc.contributor.authorM. Fatih Genç
dc.date.accessioned23.07.201910:49:13
dc.date.accessioned2019-07-23T16:34:38Z
dc.date.available23.07.201910:49:13
dc.date.available2019-07-23T16:34:38Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1301-1197
dc.identifier.urihttp://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TVRneE1UQTVPUT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12418/3089
dc.description.abstractBu makale 1923’den günümüze Türkiye’de okullardaki din eğitiminin geçirmiş olduğu tarihi süreci incelemektedir. Ma- kalede din eğitiminin tarihi, arayış dönemi, katı laik dönem, Yeniden kurulma ve Zorunlu dönem olmak üzere dört kısımda incelenmiştir. Son olarak Türkiye’deki din eğitiminin mevcut durumu ve din kültürü ve ahlak bilgisi derslerinin programları hakkında bilgiler verilmiştir.en_US
dc.description.abstractIn this article, the history and current situation of religious ed- ucation is examined in four chapters. These chapters are Explo- ration Era, Strict Secularization period, Re-establish Period and the last Compulsory Era. At last, current situation of Religious Education and the curriculum of Religious Culture and Ethics Knowledge are explained.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDin Bilimien_US
dc.titleHISTORY and CURRENT SITUATION OF RELIGIOUS EDUCATION IN TURKEYen_US
dc.title.alternativeTÜRKİYE’DEKİ DİN EĞİTİMİ TARİHİ VE BUGÜNKÜ DURUMUen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalCumhuriyet Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisien_US
dc.contributor.departmentSivas Cumhuriyet Üniversitesien_US
dc.identifier.volume16en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.endpage585en_US
dc.identifier.startpage569en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US]


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record