dc.contributor.author | Abdullah Pakoğlu | |
dc.date.accessioned | 23.07.201910:49:13 | |
dc.date.accessioned | 2019-07-23T16:34:38Z | |
dc.date.available | 23.07.201910:49:13 | |
dc.date.available | 2019-07-23T16:34:38Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.issn | 1301-1197 | |
dc.identifier.uri | http://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TVRneE1USTFOUT09 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12418/3091 | |
dc.description.abstract | Bu makalede, günümüzde yükselen bir değer olan çevre bi- lincine bir katkı ve bir vurgu yapmak üzere, Tanrı'yı ispat için yüzyıllardır kullanılan ve "klasik deliller" olarak nitelenen; ontolojik kanıt, kozmolojik kanıt ve teleolojik kanıttan kozmo- lojik ve teleolojik kanıtların çevre bilincinin oluşumu ve canlı tutulması yönünde olumlu bir katkı sağlayacağı kanaatimizin sonucu olarak, bu etkiyi ifade etmek amacıyla bu delillerin yeniden tasnif edilmesini teklif edeceğiz. | en_US |
dc.description.abstract | In this article we will suggest that reclassification of argu- ments for God used for centuries and called classical argu- ments -ontological, cosmological and teleological- due to our belief of these arguments, especially cosmological and teleo- logical arguments, will positive contribute to create and keep alive environmental consciousness as a rising value. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Din Bilimi | en_US |
dc.title | YÜKSELEN ÇEVRE BİLİNCİ VE KLASİK DELİLLERİN YENİDEN TASNİFİ1 | en_US |
dc.title.alternative | RISING ENVIRONMENTAL CONSCIOUSNESS AND RECLASSIFICATION OF THE CLASSICAL ARGUMENTS | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.relation.journal | Cumhuriyet Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi | en_US |
dc.contributor.department | Sivas Cumhuriyet Üniversitesi | en_US |
dc.identifier.volume | 16 | en_US |
dc.identifier.issue | 1 | en_US |
dc.identifier.endpage | 641 | en_US |
dc.identifier.startpage | 631 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı | en_US] |