Show simple item record

dc.contributor.authorErkan Sağlık
dc.contributor.authorİlker Türkeri
dc.date.accessioned23.07.201910:49:13
dc.date.accessioned2019-07-23T16:39:12Z
dc.date.available23.07.201910:49:13
dc.date.available2019-07-23T16:39:12Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn1304-7590
dc.identifier.urihttp://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TVRrME5EZzJOZz09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12418/3854
dc.description.abstractBu çalışmada, destinasyon imajı, destinasyon kişiliği ve destinasyon aidiyeti konu alınmış ve destinasyon pazarlaması açısından bu kavramlar aralarındaki ilişkinin niteliği incelenmiştir. Türkiye'nin önde gelen kış turizm destinasyonlarından olan Palandöken Kayak Merkezi çalışmanın uygulama alanı olarak seçilmiş ve destinasyonu ziyaret eden yerli-yabancı turistlerle yüz yüze görüşülerek ve anket uygulanarak araştırmanın verileri toplanmıştır. Elde edilen bulgulara göre; destinasyon imajının destinasyon kişiliği üzerinde, destinasyon imajının destinasyon aidiyeti üzerinde ve destinasyon kişiliğinin destinasyon aidiyeti üzerinde anlamlı etkisi olduğu sonucuna varılmıştıren_US
dc.description.abstractIn this study, destination image, destination personality and destination attachment have been studied and the nature of the relationship among them in terms of destination marketing has been examined. Palandöken Ski Center, which is one of the leading winter tourism destination in Turkey has been selected as an application area and the data of the study has been collected by talking face to face and appliying questionaire to domestic and foreign tourists. According to the results of the study, it is concluded that destination image has a significant impact on destination personality, destination image has a significant impact on destination attachment and destination personality has significant impact on destination attachmenten_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSosyal Bilimler Tarihien_US
dc.titleDestinasyon İmajının ve Kişiliğinin Destinasyon Aidiyeti Üzerine Etkisi: Palandöken Kayak Merkezi Örneğien_US
dc.title.alternativeThe Impact of Destination Image and Personality on Destination Attachment: The Case of Palandöken Ski Centeren_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalSeyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisien_US
dc.contributor.departmentSivas Cumhuriyet Üniversitesien_US
dc.identifier.volume12en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.endpage42en_US
dc.identifier.startpage25en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US]


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record