Search
Now showing items 1-2 of 2
Sağlık Hizmetlerinde Pazarlama Ve İç Müşteri Tatmininin Hasta Tatmini Üzerine Etkileri: Bir Kamu Hastanesi Örneği
(Sivas Cumhuriyet Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)
Hizmet pazarlamasında, iç müşteri kavramı toplam kalite yönetimi anlayışının ortaya çıkardığı bir kavram olup, hizmet işletmeleri için de ayrı bir önem taşımaktadır. Üretilen hizmetin sunulması işletmenin ayakta durmasına ...
Kamu ve Özel hastane Sağlık Çalışanlarının Meslekleri İle İlgili Mevzuat Bilgisi Farkındalıklarının Ölçümü: Sivas Merkez İlçe Örneği
(Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)
sektörü gün geçtikçe branşlaşmanın artmasıyla birlikte, görev
tanımlarının da çeşitlendiği, buna bağlı olarak gerek hizmet sunumu öncesi, gerek
hizmet sunumu esnası ve gerekse hizmet sunumu sonrasında çıkabilecek ...