Search
Now showing items 1-7 of 7
Üniversite Öğrencilerinin Gazete Okuma ve Gazete Satın Alma Davranışları: Cumhuriyet Üniversitesi'nde Bir Uygulama
(2004)
Bu çalışmanın amacı, üniversite öğrencilerinin gazete okuma ve gazete satın alma davranışlarını tespit etmeye yöneliktir. Bu bağlamda, üniversite öğrencilerinin gazete okumada ve satın almadaki tercihleri belirlenmeye ...
Doğrudan Pazarlama Aracı Olarak Kioskların Tüketiciler Tarafından Kullanım Etkinliği Üzerine Bir Pilot Çalışma
(2008)
Doğrudan pazarlamanın son yıllardaki en popüler araçlarından biri de kiosklardır. Firmaların tüketicilerle, bulundukları yerden doğrudan ilişkiye geçmeleri kiosklar sayesinde daha rahat ve kolay olmaktadır. Kiosklar; ...
Markalı Altın Takı Satın Alınmasını Etkileyen Faktörler ve Bir Uygulama
(2008)
Günümüzde önemi giderek artmaya başlayan markalaşma kavramı, altın sektöründe de yaygınlaşmaya başlamıştır. Bundan böyle pek çok tüketici altın takı satın alırken markalı ürünleri tercih eder hale gelmiştir. Bu çalışmanın ...
Hastane Hizmet Kalitesi ve Bir Uygulama
(2008)
Geçen on yıl süresince hizmet kalitesinin, müsteri memnuniyeti ve isletme performansı üzerindeki güçlü etkisi yöneticiler ve akademisyenler tarafından arastırılmıstır. Arastırmacılar daha çok hizmet kalitesi ölçümü üzerinde ...
Internet'te İşletmelere Yönelik Halkla İlişkiler ve Sivas'ta Web Sitesi Olan Kobi'ler Üzerine Bir Uygulama
(2002)
Internet which is kno\vn as a computer network provides information flow and communication. It is now used by millions of people and firms. The changing preferences of customers and increasing competitin force many fırms ...
Internet'in Uluslararası Pazarlamaya Etkileri: Kavramsal Bir Çalışma
(2007)
Son zamanlardaki en önemli gelişmelerden birisi internet üzerinden uluslar arası pazarlama faaliyetlerinde meydana gelen patlama ve buna bağlı olarak global bilgi otobanının ortaya çıkmasıdır. İnternet üzerinde yaklaşık 1 ...
Tüketicilerin Yerel ve Ulusal Süpermarket Tercihleri Üzerine Bir Araştırma
(2009)
Türkiye’deki süpermarket piyasası son on yılda hızlı bir şekilde değişiklik göstermiştir. Süpermarket piyasasındaki bu değişiklik hem yapısal anlamda hem de tüketicilerin davranışları ve tercihleri üzerindedir. Bu araştırmanın ...