Search
Now showing items 1-3 of 3
COĞRAFYA DERSİ TUTUM ÖLÇEĞİ: GELİŞTİRİLMESİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
(2013)
Bu çalışmanın amacı ortaöğretim öğrencilerinin coğrafya dersine yönelik tutumlarını ölçebilecek geçerli ve güvenilir bir tutum ölçeğini geliştirmektir. Araştırmanın çalışma grubu; Sivas il merkezinde bulunan ortaöğretim ...
COĞRAFYA ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
(2013)
Bu araştırmanın amacı, coğrafya öğretmen adaylarının çevre okuryazarlık düzeylerini belirlemek ve çevre okuryazarlığı ve çevre okuryazarlığını oluşturan bileşenler (bilgi-duyuş-davranış-bilişsel beceri) üzerinde çeşitli ...
ÖSS, YGS ve LYS sınavlarındaki coğrafya sorularının bloom toksonomisi bilişsel alan düzeyi açısından analizi
(2013)
Bu araştırmanın amacı. 2008, 2009, 2010 ve 2011 ÖSS/SOS-1, ÖSS/SOS-2. YGS/SOS, LYS3/COĞ-1 ve LYS4/COĞ-2 üniversiteye giriş sınav testlerinde-ki coğrafya sorularını, Bloom Taksonomisi'nin bilişsel alan düzeyi açısından ...