Search
Now showing items 1-5 of 5
YÜKSEKÖĞRETİMDE DEVAMSIZLIK OLGUSU VE NEDENLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETİM ÜYELERİ VE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
(2015)
Bu araştırmanın amacı "devamsızlık" olgusunun anlamı, nedenleri ve azaltılması için alınabilecek önlemleri derinlemesine incelemektir. Bu amaçla araştırmada "devamsızlık" olgusunun derinlemesine incelenmesi için nitel ...
Farklılıkların Yönetimi ile Öğrenen Okul Arasındaki İlişkinin Öğretmen Algılarına Göre İncelenmesi ?
(2015)
ÖZ Araştırmanın amacı, öğretmenlerin farklılıkların yönetimi ile öğrenen okul algılarını belirlemek ve farklılıkların yönetimi ile öğrenen okul arasındaki ilişkinin düzeyini saptamaktır. Bu çerçevede araştırma, ilişkisel ...
Serbest Kıyafet Uygulaması: Kim Ne Söyledi?
(2015)
Bu araştırmanın amacı 2013-2014 eğitim öğretim yılında uygulamaya konulan serbest kıyafet uygulamasına ait görüşleri öğretmen, öğrenci ve veli açısından kendi ifadelerine dayalı olarak betimlemektir. Araştırma durum deseninin ...
Okul Yöneticilerinin Etik Liderlik Davranışlarının Öğretmenlerin Algı ve Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
(2015)
Bu çalışmanın amacı öğretmenlerin algılarına ve görüşlerine göre okul yöneticilerinin etik liderlik davranışlarını değerlendirmektir. Araştırmada, nicel ve nitel yöntemleri içerisine alan açıklayıcı (explanatory) desen ...
ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE OBEZİTENİN EĞİTİM ÖĞRETİM SÜREÇLERİNE YANSIMALARI
(2015)
Bu çalışma, öğretmen görüşlerine göre obezitenin eğitim öğretim süreçlerine yansımalarının değerlendirilmesi amacıyla yapılmıştır. Çalışma nitel araştırma yöntemlerinden olgu bilim desenine uygun olarak yürütülmüştür. ...