Search
Now showing items 1-5 of 5
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK SINIF İÇİ ETKİNLİK ÖLÇEĞİ: GÜVENİRLİK VE GEÇERLİLİK ÇALIŞMASI
(2017)
Bu çalışmanın temel amacı ilköğretim öğrencilerinin sınıf içindeki etkinliklere katılım düzeylerini ölçmek amacı ile bir ölçme aracı geliştirmek, geçerlik ve güvenirlik çalışmalarını yapmaktır. Araştırma kapsamında "İlköğretim ...
ÖĞRENCİLERİN BAŞARILARINA ETKİ EDEN FAKTÖRLERİN LOGİSTİK REGRESYON ANALİZİ İLE BELİRLENMESİ: CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ
(2016)
Bu çalışmada iki kategorili niteliksel veri tipinde olan bağımlı değişken ile hem sürekli hem de kesikli değişkenlerden oluşan bağımsız değişkenler kümesi arasındaki ilişkiyi tanımlayabilen iki kategorili (binary) lojistik ...
Veri Zarflama Analizi ile Sivas ili merkez sağlık ocaklarının etkinliğinin ölçülmesi
(2011)
Doğrusal programlama tabanlı bir teknik olan veri Zarflama Analizi (VZA), çok sayıda girdi ve çıktının söz konusu olduğu organizasyonel birimlerin göreli etkinliklerini ölçmekte kullanılanmaktadır. Bu çalışmada, Veri ...
Etik liderlik ölçeği’nin geçerlilik ve güvenilirlik çalışması: Antalya örneği
(2012)
Etik Liderlik Ölçeği (ELÖ) sosyal öğrenme teorisi temelinde oluşturulmuş bir ölçektir. Etik liderlik uygulamalarının ölçülmesi ve etik liderlik olgusuna yapısal ve denemesel bir tanımlama getirilmesi temel hedef olarak ...
VERİ MADENCİLİĞİNDE KÜMELEME ANALİZİ VE SAĞLIK SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMASI
(2016)
Çalışmanın amacı, hastaların verilerinin bulunduğu çok boyutlu bir veri tabanının kümeleme analizi yöntemleriyle incelenmesidir. Veri madenciliği yöntemleri çok boyutlu ve büyük hacimlerdeki veri tabanlarında başarılı ...