Search
Now showing items 1-6 of 6
Müdürlerin Okul Liderliği Davranışları: Öğretimsel Destek, İlişki ve Açıklık Düzeyleri
(2017)
Okul müdürlerinin öğretimsel davranış, iletişim ve açıklık düzeylerinin betimlenmesi bu çalışmanın amacını oluşturmaktadır. Bu araştırmada, veri toplama tekniği olarak nicel ve nitel yöntemlerin bir arada yer aldığı karma ...
Okulların Sahip Oldukları Sosyal Sermayeye İlişkin Öğretmen Görüşleri
(2017)
Bu araştırmanın amacı okulların sahip olduğu sosyal sermayeye ilişkin öğretmen görüşlerini belirlemektir. Çalışma nicel ve nitel yöntemin bir arada kullanıldığı karma yöntem ile yürütülmüştür. Araştırmanın çalışma grubu ...
Principal Entrepreneurship Scale: Validity and Reliability Study
(2017)
The purpose of this study is to develop a scale in order to determine principals’ entrepreneurship level. There were two different sample and application in this study. Exploratory factor analysis (EFA) was conducted 201 ...
Okul Yöneticilerinin Girişimcilik, Öz-Yeterlik ve Örgütsel Bağlılık Algılarının Analizi
(2017)
Bu araştırmanın amacı, okul yöneticilerinin öz yeterlik inancı ile örgütsel bağlılık düzeylerinin girişimcilik düzeyleri ile ilişkisini belirlemektir. Araştırmada tarama modeli kullanılmıştır. Çalışmanın evrenini Sivas ili ...
İLKOKULLARDA DERS DENETİMİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
(2017)
Araştırmanın amacı, ilkokul öğretmenlerin ders denetimi ile ilgili görüşlerini ortaya çıkarmaktır. Araştırmada amaçlı örnekleme yöntemlerinden maksimum çeşitlilik örneklemesi kullanılmıştır. Araştırmanın çalışma grubu ...
Examining the Relationship between Teachers' Organizational Justice Perceptions and Organizational Cynicism Levels
(2017)
Bu araştırmanın amacı, öğretmenlerin örgütsel adalet algıları ile örgütsel sinizm düzeyleri arasındaki ilişkiyi tespit etmektir. Araştırma, ilişkisel tarama modelinde desenlenmiş nicel bir çalışmadır. Araştırmanın örneklemini ...