Search
Now showing items 1-3 of 3
The Needs of Inclusive Preschool Teachers about Inclusive Practices
(2014)
Problem Durumu:Kaynaştırma uygulamalarının kalitesi, programın felsefesi, idarecilerin desteği ile öğretmen eğitimi ve açık fikirli öğretmenlere bağlı olarak değişmekte; ancak başarılı kaynaştırmayı sağlayan en temel ...
The Preschool Classroom Management and Inclusion in Turkey
(2017)
This study evaluates classroom management of preschool teachers by using the data collected from 147 teachers who have and do not have children with disabilities in their classrooms. The Turkish Form of the Teacher Strategies ...
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kaynaştırmaya İlişkin Bilgi Düzeyleri
(2014)
Bu çalışmanın amacı okul öncesi öğretmenlerin kaynaştırmaya ilişkin bilgilerinin kapsamlı olarak değerlendirilmesi için bir Kaynaştırma Bilgi Testi (KBT) geliştirmek ve testin psikometrik özelliklerini incelemektir. Bu ...