• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   Open Access Home
  • Rektörlüğe Bağlı Bölümler
  • Araştırma Çıktıları
  • Search
  •   Open Access Home
  • Rektörlüğe Bağlı Bölümler
  • Araştırma Çıktıları
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 12

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

İNGİLİZCE DİL ÖĞRENİMİNDE KARŞILAŞILAN GÜÇLÜKLER 

Celal Teyyar Uğurlu; Esmira Mehdiyev; H. Gonca Usta (2016)
Bu araştırmanın amacı Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Fakültesi'nde bütün bölümlerde eğitim öğretim gören öğrencilerin dil öğreniminde karşılaştıkları güçlükleri belirlemektir. Araştırmada nitel ve nicel yaklaşımın birlikte ...

4+4+4 Eğitim Sisteminin Okul Paydaşlarına Olumlu ve Olumsuz Etkilerinin Yönetici Görüşlerine Göre İncelenmesi 

Soner Doğan; Celal Teyyar Uğurlu; Ahsen Demir (2014)
Bu araştırmanın amacı 2013-2014 eğitim öğretim yılında uygulamaya konulan yeni eğitim sisteminin öğrencilere, velilere, öğretmenlere ve yöneticilere olumlu ve olumsuz etkilerini yöneticilerin kendi ifadelerine dayalı olarak ...

ÖĞRENCİ VE ÖĞRETİM ELEMANLARININ SINIF YÖNETİM MODELLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA* 

Ebru Bozpolat; Hatice Gonca Usta; Celal Teyyar Uğurlu (2016)
Bu araştırmada, öğretim elemanlarının sınıf yönetim modellerini bilme ve uygulama düzeylerini betimlemek amaçlanmıştır. Araştırmada nitel araştırma modelinden durum çalışması kullanılmıştır. Araştırma grubu, 20142015 ...

Teachers’ views concerning the function of gossips in primary schools 

Çağlar Çağlar; Celal Teyyar Uğurlu; Hasan Güneş (2013)
Örgütün informal boyutunda insanların birbirleri ile ilişkileri, diğerlerinin özel yaşamlarını, örgütün bilgisini, amaçlarını da içine alan farklı söylemlerin doğmasına neden olur. Dedikodu olarak tanımlanabilecek bu ...

The validity and reliability study of school administrators’ Ethical Leadership Scale 

Celal Teyyar Uğurlu; Mehmet Sincar (2012)
Birbirinden farklı çalışma alanlarına sahip örgütlerde ortaya çıkan problemlerin nedenleri arasında bu kurumlarda yönetici olarak görev yapan kişilerin doğru-yanlış tutum ve davranışları önemli bir yer tutmaktadır. Tutum ...

YÜKSEKÖĞRETİMDE DEVAMSIZLIK OLGUSU VE NEDENLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETİM ÜYELERİ VE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ 

Celal Teyyar Uğurlu; H Gonca Usta; A Salih Şimşek (2015)
Bu araştırmanın amacı "devamsızlık" olgusunun anlamı, nedenleri ve azaltılması için alınabilecek önlemleri derinlemesine incelemektir. Bu amaçla araştırmada "devamsızlık" olgusunun derinlemesine incelenmesi için nitel ...

Avrupa Birliği Ülkelerinde ve Türkiye’de vatandaslık eğitimi 

Celal Teyyar Uğurlu (2011)
Devletler ortak geleceklerini garanti altına almak ve toplumsal düzeni sağlıklı bir sekilde yasatmak için insanlar arasında güçlü bağlar olusturmalıdır. ?nsana saygı gösterme, değer verme, hosgörü, paylasma her vatandasın ...

İNGİLİZCE DİL ÖĞRENİMİNDE MOTİVASYON 

Esmira Mehdiyev; Celal Teyyar Uğurlu; Gonca Usta (2016)
Bu araştırmanın amacı, Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Fakültesi'ndeki bütün bölümlerde eğitim gören öğrencilerin dil öğrenmeye ilişkin motivasyonlarını belirlemektir. Nitel yaklaşımla yapılan bu çalışmada durum deseni ...

Etkili Sınıf Yönetimi Uygulamalarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi 

Soner Doğan; Celal Teyyar Uğurlu; Hamdi Karakaş (2014)
Bu araştırmanın amacı; etkili bir sınıf yönetim süreci oluşturulmasında öğretmen davranışlarının ilkokul ve ortaokulda görev yapan öğretmenlerin görüşlerine dayanarak değerlendirmektir. Nitel bir çalışma olup durum çalışması ...

ÖĞRETMENLERİN SINIF ORTAMINDA KARŞILAŞTIKLARI İSTENMEYEN DAVRANIŞLAR VE BU DAVRANIŞLARLA BAŞ ETME STRATEJİLERİ 

Celal Teyyar Uğurlu; Soner Doğan; Gamze Şöförtakımcı; Deniz Ay; Hızır Zorlu (2014)
Çalışmanın amacı, öğretmenlerin sınıfta en sık karşılaştıkları istenmeyen davranışları ve bu istenmeyen davranışlarla baş etmede en sık kullandıkları stratejileri saptamaktır. Araştırmanın örneklemi, uygun/kazara örnekleme ...
  • 1
  • 2



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherCategoryLanguageAccess TypeThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherCategoryLanguageAccess Type

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Celal Teyyar Uğurlu (12)
Soner Doğan (4)Esmira Mehdiyev (2)A Salih Şimşek (1)Ahsen Demir (1)... View MoreSubjectDisiplinler Arası (12)
Sosyal Bilimler (12)
... View MorePublication Typearticle (12)Languagetur (10)eng (1)other (1)Publication CategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı (12)Access Typeinfo:eu-repo/semantics/openAccess (12)Date Issued2014 (3)2016 (3)2015 (2)2011 (1)2012 (1)2013 (1)2017 (1)Has File(s)false (12)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Sivas Cumhuriyet University || Library || Open Access Policy || About Open Access || User Guide || OAI-PMH ||

Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Sivas, Turkey
If you find any errors in content, please contact: acikerisim-yardim@cumhuriyet.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Cumhuriyet by Sivas Cumhuriyet University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

Sivas Cumhuriyet University is a member of the following institutions.


DSpace 6.3

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.