Search
Now showing items 1-6 of 6
Doğrudan Pazarlama Aracı Olarak Kioskların Tüketiciler Tarafından Kullanım Etkinliği Üzerine Bir Pilot Çalışma
(2008)
Doğrudan pazarlamanın son yıllardaki en popüler araçlarından biri de kiosklardır. Firmaların tüketicilerle, bulundukları yerden doğrudan ilişkiye geçmeleri kiosklar sayesinde daha rahat ve kolay olmaktadır. Kiosklar; ...
Restoran Hizmetlerinde Müşteri Şikayet Davranışları: Sivas İli'nde Bir Uygulama
(2008)
Bu çalışma Sivas ilinde verilen restoran hizmetlerindeki müşteri şikayet davranışlarını incelemektedir. Çalışmanın ana amaçları arasında müşterinin şikâyet davranışlarıyla yaş, cinsiyet ve eğitim durumları gibi demografik ...
Markalı Altın Takı Satın Alınmasını Etkileyen Faktörler ve Bir Uygulama
(2008)
Günümüzde önemi giderek artmaya başlayan markalaşma kavramı, altın sektöründe de yaygınlaşmaya başlamıştır. Bundan böyle pek çok tüketici altın takı satın alırken markalı ürünleri tercih eder hale gelmiştir. Bu çalışmanın ...
Hastane Hizmet Kalitesi ve Bir Uygulama
(2008)
Geçen on yıl süresince hizmet kalitesinin, müsteri memnuniyeti ve isletme performansı üzerindeki güçlü etkisi yöneticiler ve akademisyenler tarafından arastırılmıstır. Arastırmacılar daha çok hizmet kalitesi ölçümü üzerinde ...
Toplu ulaşım sistemlerinde elektronik kart uygulamasının ulaşım performansına etkisi ve bir örnek uygulama
(2008)
Toplu ulaşım sistemlerinde performans, güvenliği esas alan bir yaklaşım çerçevesinde, en kısa sürede, en uygun doluluk oranı ve en düşük maliyetle yolcuların bir noktadan diğer bir noktaya ulaştırılması şeklinde özetlenebilir. ...
Teknoloji politikaları ve Türkiye: Bir inceleme
(2008)
Bu çalışma Avrupa Topluluğuna girmeyi amaçlayan Türkiye için optimal bir teknoloji politika çerçevesi oluşturmak için dünyadaki teknoloji politikaları arasında bir karşılaştırma yapmak amacındadır. Bilindiği gibi Altıncı ...