Search
Now showing items 1-5 of 5
Kurumsal Kolektif Süreçler için E-Posta İletilerinden Görev Keşfi ve Gerçek Zamanlı Görev Yönetim Sisteminin Geliştirilmesi
(2017)
-- E-posta sistemleri, kurumsal iletişim ve işbirliği için kullanılan en yaygın araçlardan birisidir. Başta planlama, kaynak veya proje yönetimi olmak üzere neredeyse tüm kurumsal işlemler e-posta üzerinden gerçekleştirilmektedir. ...
MAKİNE ÖĞRENMESİ YÖNTEMLERİYLE MÜŞTERİ KAYBI ANALİZİ
(2017)
Müşteri davranışlarını inceleyerek ayrılması muhtemel müşterilere ait profilleri çıkarıp terk etme olasılığı yüksek müşterileri önceden tahmin etme işlemi müşteri kaybı analizi olarak adlandırılmaktadır. Yeni müşteri kazanma ...
Farklı Boyut İndirgeme Yöntemlerinin, Anfis Modelinin Eğitim Performansı Üzerindeki Etkilerinin Karşılaştırılması
(2017)
Uyarlamalı Sinirsel Bulanık Çıkarım Sistemleri-ANFIS (Adaptive Neuro-Fuzzy Inference Systems- ANFIS), yapay sinir ağları modellerinin öğrenebilme, genelleme ve paralel hesap yapabilme yetenekleri ile bulanık mantığın ...
Sentiment Analizinde Öznitelik Düşürme Yöntemlerinin Oto Kodlayıcılı Derin Öğrenme Makinaları ile Karşılaştırılması
(2017)
-- Günümüz teknolojisinde internetin her kesim tarafından çok yoğun olarak kullanılmasından dolayı insanlar artık görüş, fikir ve hislerini sosyal paylaşım siteleri, forum, blog benzeri birçok ortam aracılığı ile paylaşmaya ...
Farklı Boyut İndirgeme Yöntemlerinin, Anfis Modelinin Eğitim Performansı Üzerindeki Etkilerinin Karşılaştırılması
(2017)
Uyarlamalı Sinirsel Bulanık Çıkarım Sistemleri-ANFIS (Adaptive Neuro-Fuzzy Inference SystemsANFIS), yapay sinir ağları modellerinin öğrenebilme, genelleme ve paralel hesap yapabilme yetenekleri ile bulanık mantığın çıkarsama ...