Search
Now showing items 1-2 of 2
ÖĞRENCİ VE ÖĞRETİM ELEMANLARININ SINIF YÖNETİM MODELLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA*
(2016)
Bu araştırmada, öğretim elemanlarının sınıf yönetim modellerini bilme ve uygulama düzeylerini betimlemek amaçlanmıştır. Araştırmada nitel araştırma modelinden durum çalışması kullanılmıştır. Araştırma grubu, 20142015 ...
MATEMATİK ÖĞRETİMİNİN ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ VE ÖLÇME-DEĞERLENDİRME BOYUTUNDA DEĞERLENDİRİLMESİ
(2016)
Bu araştırmanın amacı, sınıf öğretmeni adaylarının matematik öğretiminde kullanmayı tercih edecekleri öğretim yöntem-teknikler ile ölçme değerlendirme yöntemlerine ilişkin görüşlerini belirlemektir. Araştırmada, nitel ...