Search
Now showing items 1-4 of 4
İlköğretim II. Kademe Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
(2008)
Bu çalışmada, ilköğretim II. Kademe öğrencilerinin matematik kaygı düzeylerindeki farklılık cinsiyet ve sınıf düzeylerine göre araştırılmıştır. Bunun için Bindak (2005) tarafından geliştirilen bir ölçekten yararlanılmıştır. ...
Changes in Turkish Pre-Service Elementary Teachers’ Personal Science Teaching Efficacy Beliefs and Science Anxieties during a Science Method Course
(2008)
This study examines the changes in Turkish pre-service elementary teachers’ personal science teaching efficacy (PSTE) beliefs and science anxieties (SANX) during a science methods course. Although a noticeable, ...
Matematik Öğretmenlerinin Öğretimlerine Yönelik Öz-Yeterlik İnançları
(2008)
Öz-yeterlik inancı kavramı, matematik öğretiminin duyuşsal alanının önemli faktörlerinden birisidir. Öz-yeterlik inancı, davranışları etkilediği için insan davranışlarının gelişiminde de çok etkili bir role sahiptir. Bu ...
Fen öğrenmeye yönelik motivasyon ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
(2008)
Motivasyon, eğitimde temel bir faktördür. Motivasyon, öğrencilerin özellikle fen ve matematik gibi anlamakta zorlandıkları derslerde ihmal edilmemesi gereken bir boyuttur. Bu nedenle, bu çalışmanın amacı, ilköğretim ...