Search
Now showing items 1-8 of 8
Öğretmenlerin iletişim becerisi ve empatik eğilim davranışlarının çocuk sevme düzeyleri üzerine etkisi
(2013)
Bu araştırmanın amacı ilköğretim okullarında öğretmenlerin iletişim becerileri ile empatik eğilimlerinin çocuk sevme düzeylerine etkisini incelemektir. Araştırma öğretmenlerin iletişim becerileri ve empatik eğilimlerinin ...
Effects of decision-making styles of school administrators on general procrastination behaviors
(2013)
Problem Durumu Yönetim sistemlerinin temelinde karar süreci vardır. İnsan davranışlarının sistemli bir yapı içersinde yönetilmesinin kaynağı olarak karar verme her zaman başvurulması gereken bir süreçtir, örgütlerin ...
Ortaöğretim Okulu Öğretmenlerinin Örgütsel Bağlılık Düzeylerine Yöneticilerinin Etik Liderlik Davranışlarının Etkisi
(2013)
Bu çalışmanın amacı ortaöğretim okullarında etik liderlik davranışları ile örgütsel bağlılık arasındaki ilişkiyi ortaya koymaktır. Araştırma Tokat İli Turhal İlçesindeki gerçekleştirilmiştir. Verilerin analizi sürecinde; ...
Teachers’ views concerning the function of gossips in primary schools
(2013)
Örgütün informal boyutunda insanların birbirleri ile ilişkileri, diğerlerinin özel yaşamlarını, örgütün bilgisini, amaçlarını da içine alan farklı söylemlerin doğmasına neden olur. Dedikodu olarak tanımlanabilecek bu ...
Sanatsal denetim ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalısması
(2013)
Sanatsal denetim, katı, rutin, kontrole dayalı denetim uygulamalarının ötesinde, öğretmenlere anlayıs, nezaket ve incelikle yaklasımı önemseyen ve öğretmenlerin sınıf uygulamalarında verilerin ayrıntılı analizini yapan ve ...
ÖĞRETMENLERİN, OKULLARINA İLİŞKİN ÖRGÜTSEL İMAJ ALGILARININ BAZI DEĞİŞKENLERAÇISINDAN İNCELENMESİ
(2013)
Bu araştırma ortaöğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin okullarına ilişkin örgütsel imaj algılarını bazı değişkenler açısından incelemektedir. Bu çalışmada, örgütlerin imaj düzeylerinin de artacağına inanılarak 'Orta ...
İlköğretim okulu öğretmenlerinin okul yönetimine ilişkin bilgi düzeyleri
(2013)
Okullarda yönetim iş ve işlemlerinin niteliği öğretmenlerin bilgi düzeylerinden etkilenmektedir. Öğretmenlerin okul yönetimine ilişkin bilgileri okulun amaçlarının gerçekleştirilmesinde önemli bir araçtır. Bu araştırma ile ...
Teachers’ opinions on the realization level of primary education’s objectives
(2013)
İlköğretim okullarının amaçlarını gerçekleştirme düzeylerine ilişkin öğretmen görüşleri ile bu amaçların gerçekleştirilmesinin önündeki engeller ve öğretmenlerin engeller karşısındaki davranışları bu araştırma ile ortaya ...