Search
Now showing items 1-7 of 7
Marka genişleme stratejilerinin Üniversite öğrencilerinin satın alma niyetleri üzerine etkileri
(2015)
Belirli bir marka imajı yaratmış olan firmaların yeni ürünlerini mevcut marka ismi ile pazarlaması ve bu şekilde mevcut markanın tüketici gözündeki değerini ve itibarını yeni ürünlere transfer etmek istemesi olan marka ...
OSMANLI DEVLETİ'NİN SON DÖNEMİNDE POSTA GÜVERCİNLERİ
(2015)
Güvercinlerin haberleşmede kullanımı çok eski tarihlere dayanmaktadır. "Posta Erleri", "İlk Hava Postacıları" gibi adlarla anılan posta güvercinleri özellikle insanlığın teknoloji ile tanışmadığı dönemlerde etkin olarak ...
Destinasyon İmajının ve Kişiliğinin Destinasyon Aidiyeti Üzerine Etkisi: Palandöken Kayak Merkezi Örneği
(2015)
Bu çalışmada, destinasyon imajı, destinasyon kişiliği ve destinasyon aidiyeti konu alınmış ve destinasyon pazarlaması açısından bu kavramlar aralarındaki ilişkinin niteliği incelenmiştir. Türkiye'nin önde gelen kış turizm ...
Burdur Halkevi ve Faaliyetleri (1935-1951)
(2015)
Atatürk ilke ve inkılâplarının halk tarafından benimsenmesini hedefleyen ve bu uğurda çaba gösteren halkevleri aynı zamanda yaygın eğitimin en güzel örneklerinden birini oluşturmaktadır. 19 Şubat 1932’de başta Ankara olmak ...
Interactive Puzzles in Vocabulary Instruction: Teachers and Learners as Designers (*)
(2015)
Günlük yaşamımızda birçok kimse kare bulmacalar ve diğer kelime bulmacalarından hoşlanmaktadırlar ve bu bulmacalar kitaplarda ve çeşitli eğitim materyallerinde kullanılmaktadır. Dil öğretiminde ve öğrenmede, kağıt-kalem ...
ÜLKÜ MECMUASINA GÖRE KÖY EĞİTİMİ
(2015)
Ülke nüfusunun büyük bir bölümünün köylerde yaşadığı Cumhuriyet'in ilk yıllarında, köy eğitiminin eksikliklerinin giderilmesi ve gelişiminin sağlanması adına hummalı bir çalışma başlatılmıştır. Ancak köylerin küçük ve ...
İŞYERİ YALNIZLIĞININ İŞKOLİKLİK ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KARDEMİR A.Ş.'DE BİR
(2015)
İşyeri yalnızlığı, bireyin iş hayatında kurduğu zayıf ilişkilerden kaynaklanan ve stres yaratan durum olarak tanımlanmaktadır. Diğer taraftan işkoliklik ise, genel olarak aşırı bir şekilde çalışmak için kontrol edilemeyen ...