Search
Now showing items 1-6 of 6
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Araştırmaya Dayalı Eğitime Yönelik Algıları: “Bilimsel Araştırmanın İlkeleri” Ölçeğii
(2014)
Bu çalışmada, Campell, Abd-Hamid ve Chapman (2010) tarafından geliştirilen "Bilimsel Araştırmanın İlkeleri Ölçeği"nin (BAİÖ) Türkçe'ye uyarlama çalışması yapılmıştır. Ayrıca, bu ölçek kullanılarak Fen Bilgisi ögretmen ...
Müzik Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Keman Çalma Performanslarını Etkileyen Bazı Değişkenler
(2014)
Müzik eğitiminin bir dalı olan keman eğitimi bireyin fiziksel özelliklerini, müzik yeteneğini öne çıkaran bir eğitimdir. Ancak bu süreçte öğrencinin performansını etkileyen birçok değişken olabilir. Çalışmada, GOÜ Eğitim ...
Ulusal ebelik kodları ve meslek değerleri
(2014)
Ebelikte meslek değerlerinin, etik kodların bilinmesi; ebelik bakım ve uygulamalarının daha nitelikli olmasını, ebelik mesleğinin toplumdaki statüsünün yükselmesini, ebeler arasında etik karar verme süreçlerinde yaşanan ...
Okul yöneticileri ve öğretmenlerin bilgi yönetimi tutumları ile öğrenen Okul algıları arasındaki ilişki
(2014)
Bu çalışma, Öğrenen Okul ve Bilgi Yönetimi Yaklaşımları temel alınarak yürütülmüştür. Araştırmanın amacı, öğretmenlerin ve okul yöneticilerinin Bilgi Yönetim Tutumları ile Öğrenen Okul algıları arasındaki ilişkiyi incelemektir. ...
Erken doğum sonrası dönemdeki loğusaların anne-bebek bağlanmasına ilişkin görüşleri
(2014)
Bağlanma, anne ve bebek arasında oluşan; fiziksel, sosyal, emosyonel boyutları olan çok önemli bir süreçtir. Bir bebek sahibi olmak düşüncesi ile başlayan, gebelik sırasında artarak süren ve doğum sonu ilk saatler içinde ...
Eleştirel Düşünme Becerilerinin Gelişiminde Üstbilişsel İnançların Rolü
(2014)
Bu çalışma üstbilişsel inançların eleştirel düşünme becerileri üzerindeki etkisini incelemek amacıyla yapılmıştır. Ayrıca hangi üstbilişsel inançların öğrencilerin eleştirel düşünme becerilerini artırmada etkili olduğunu ...