Search
Now showing items 1-2 of 2
Hizmet Kalitesi Ve Müşteri Memnuniyeti Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi: Sivas İlindeki Teknomarketlerde Bir Uygulama
(2014)
Küreselleşen pazar koşulları neredeyse tüm sektörlerdeki firmaları etkili ve etkin bir rekabet gücüne kavuşmaya zorlamaktadır. Rekabet etkinliğini sağlamanın en önemli öncülerinden birisi müşteri memnuniyetinin sağlanmasıdır. ...
Muhasebe Mesleğinde Hizmet Kalitesi Ve Müşteri Memnuniyeti: Sivas İli Örneği
(Sivas Cumhuriyet Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)
GÖZÜTOK, Esra., “Muhasebe Mesleğinde Hizmet Kalitesi ve Müşteri
Memnuniyeti: Sivas ili Örneği”, Yüksek Lisans Tezi, Sivas, 2014.
Küreselleşme ile birlikte ticaret sınırlarının kalkması ve muhasebe
standartlarının birçok ...