dc.contributor.author | Murat Peker | |
dc.contributor.author | Şeref Mirasyedioğlu | |
dc.contributor.author | H. İbrahim Yalın | |
dc.date.accessioned | 23.07.201910:49:13 | |
dc.date.accessioned | 2019-07-23T16:21:25Z | |
dc.date.available | 23.07.201910:49:13 | |
dc.date.available | 2019-07-23T16:21:25Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.issn | 1301-0085 | |
dc.identifier.uri | http://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TXpJME5qWT0= | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12418/1436 | |
dc.description.abstract | Bu araştırmanın amacı, öğrenme stilleri ve öğrenme stillerine dayalı öğretim hakkında tartışmaktır. Araştırmada 4 MAT öğretim modeli incelenmiş, 4 MAT öğretim modeli hakkında derleme yapılmıştır. 4 MAT öğretim modeli, öğrenme stillerinden ve beynin sağ-sol mod tekniklerinden yararlanan sekiz adımlı bir öğretim döngüsüdür. Bu model McCarthy tarafından geliştirilmiştir. Bu modelde tüm öğrenenler eşit değerdedir. Tüm öğretmenlere ve öğrencilere faydalı olacağı düşünülmektedir. | en_US |
dc.description.abstract | The aim of this study are to discuss about student's learning styles and teaching based on learning styles. In this study 4 MAT instructional model is investigated and is collected about 4 MAT instructional model. 4 MAT instructional model is an eight-step cycle of instruction that capitalizes on students' learning styles and right-left mode techniques of brain. The model was developed by McCarthy. In this model, all learners have a equal value. It is expected that help to all teachers and students. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Eğitim | en_US |
dc.subject | Bilimsel Disiplinler | en_US |
dc.subject | Eğitim | en_US |
dc.subject | Eğitim Araştırmaları | en_US |
dc.title | Öğrenme Stillerine Dayalı Öğretimde 4 Mat Öğretim Modeli | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.relation.journal | Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi | en_US |
dc.contributor.department | Sivas Cumhuriyet Üniversitesi | en_US |
dc.identifier.volume | 0 | en_US |
dc.identifier.issue | 13 | en_US |
dc.identifier.endpage | 14 | en_US |
dc.identifier.startpage | 1 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı | en_US] |