Show simple item record

dc.contributor.authorMurat Peker
dc.contributor.authorŞeref Mirasyedioğlu
dc.contributor.authorH. İbrahim Yalın
dc.date.accessioned23.07.201910:49:13
dc.date.accessioned2019-07-23T16:21:25Z
dc.date.available23.07.201910:49:13
dc.date.available2019-07-23T16:21:25Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn1301-0085
dc.identifier.urihttp://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TXpJME5qWT0=
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12418/1436
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı, öğrenme stilleri ve öğrenme stillerine dayalı öğretim hakkında tartışmaktır. Araştırmada 4 MAT öğretim modeli incelenmiş, 4 MAT öğretim modeli hakkında derleme yapılmıştır. 4 MAT öğretim modeli, öğrenme stillerinden ve beynin sağ-sol mod tekniklerinden yararlanan sekiz adımlı bir öğretim döngüsüdür. Bu model McCarthy tarafından geliştirilmiştir. Bu modelde tüm öğrenenler eşit değerdedir. Tüm öğretmenlere ve öğrencilere faydalı olacağı düşünülmektedir.en_US
dc.description.abstractThe aim of this study are to discuss about student's learning styles and teaching based on learning styles. In this study 4 MAT instructional model is investigated and is collected about 4 MAT instructional model. 4 MAT instructional model is an eight-step cycle of instruction that capitalizes on students' learning styles and right-left mode techniques of brain. The model was developed by McCarthy. In this model, all learners have a equal value. It is expected that help to all teachers and students.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectBilimsel Disiplinleren_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleÖğrenme Stillerine Dayalı Öğretimde 4 Mat Öğretim Modelien_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalPamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisien_US
dc.contributor.departmentSivas Cumhuriyet Üniversitesien_US
dc.identifier.volume0en_US
dc.identifier.issue13en_US
dc.identifier.endpage14en_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US]


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record