Show simple item record

dc.contributor.authorÖzdemir, Şebnem
dc.contributor.authorDenizli Öztürk, Banu
dc.date.accessioned2024-05-30T08:09:19Z
dc.date.available2024-05-30T08:09:19Z
dc.date.issuedKasım 2023tr
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12418/15224
dc.description.abstractGünümüzde internetin yaygınlaşması ile birlikte ortaya çıkan ve hemen her internet kullanıcısının az ya da çok içinde bulunduğu sosyal medya, insanları zaman ve mekâna bağlı kalmaksızın bir araya getiren ve sadece sosyalleşme değil öğrenme, eğlenme, tepki gösterme gibi pek çok işlevi olan bir araç hâline gelmiştir. Sosyal medyanın bir kamusal alan olup olmadığı uzun zamandır tartışılagelinen bir konudur. Ancak genel kanının sosyal medyanın kamusal alanın bir uzantısı olarak kabul edilebileceği yö- nünde olduğunu söylemek yanlış olmaz. Sosyal medyanın kamusal alanın bir uzantısı olduğu kabulü ile kamusal alanda geçerli tüm hukuk kuralları- nın sosyal medyada da geçerli olduğunu söylemek prensipte doğru bir yaklaşım olacaktır. Bununla beraber internet teknolojilerinin hızlı ilerleyişi ve insanların medya tüketimlerindeki eğilimlerin ve davranış şekillerinin hızlı değişimi mevcut hukuksal düzenlemelerin zaman zaman bu hızın gerisinde kalmasına neden olabilmektedir. Bu nedenle hukuksal düzenlemelerde değişim ve iyileştirme kaçınılmaz olmaktadır.tr
dc.language.isoturtr
dc.publisherNobel Akademik Yayıncılıktr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesstr
dc.subjectSosyal Ağlartr
dc.titleSosyal Ağlar ve Yasal Düzenlemelertr
dc.typebookParttr
dc.relation.journalİletişim Bilimlerinde Sosyal Ağ Araştırmalarıtr
dc.contributor.departmentHukuk Fakültesitr
dc.contributor.authorID0000-0003-4429-4605tr
dc.identifier.endpage25tr
dc.identifier.startpage1tr
dc.relation.publicationcategoryUluslararası Kitapta Bölümtr


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record