Show simple item record

dc.contributor.authorKaraca, Şükran
dc.date.accessioned2024-05-30T11:31:02Z
dc.date.available2024-05-30T11:31:02Z
dc.date.issued2023tr
dc.identifier.citationKARACA ŞÜKRAN, "Genel İşletme", Pazarlama, KARACA ŞÜKRAN, ÖZBAKIR UMUT MEFTUNE, Detay Yayıncılık, pp.150-190, Ankara, 2023tr
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12418/15243
dc.description.abstractGünümüzde pazarlama, hayatın her aşamasında karşımıza çıkan bir kavramdır. Her ne kadar pazarlamaya ilişkin çok sayıda eleştiri olsa da pazarlama modern yaşamın şekillenmesinde rol oynamaktadır. Mal ve hizmetlerin tüketici istek ve arzularına uygun şartlarda tasarlanması, pazarlara sunulması ve tüketim sonrasında da müşterilerden gelen tepkilere cevap vermede pazarlamaya önemli görevler düşmektedir. Pazarlama sadece tüketiciler için değil işletmeler için de vazgeçilmez bir işletme fonksiyonudur. İşletmeler üretmiş oldukları ürünleri satabildikleri sürece başarılı olacaklar ve amaçlarına ulaşacaklardır. Bu ise işletmeler açısından hedef pazar olan tüketicilerin yakından tanınması ve tüketicilerin çeşitli pazarlama faaliyetlerine verecekleri tepkilerin önceden doğru tahmin edilmesine bağlıdır. Bu açıdan bakıldığında bir işletmede pazarlama bölümü işletme ile hedef pazar (tüketiciler) arasında köprü görevi görmektedir. Hatta bazıları pazarlamanın sadece pazarlama bölümüne bırakılamayacak kadar önemli bir işletme fonksiyonu olduğunu ifade etmektedirler.tr
dc.language.isoturtr
dc.publisherDetay Yayıncılıktr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr
dc.titlePazarlamatr
dc.typebookParttr
dc.relation.journalGenel İşletmetr
dc.contributor.departmentTurizm Fakültesitr
dc.identifier.endpage190tr
dc.identifier.startpage150tr
dc.relation.publicationcategoryRaportr


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record