Show simple item record

dc.contributor.authorMollaoğlu, Songül
dc.date.accessioned2024-05-30T13:22:05Z
dc.date.available2024-05-30T13:22:05Z
dc.date.issued2023tr
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12418/15263
dc.description.abstractSanat alanında eğitimlerini sürdüren öğrencilerin güncel sanata ilişkin tutumları ilebazı kişisel ve eğitimsel özelliklerini inceleyen bu çalışmada, öğrencilerin güncel sanata yönelik tutumları orta düzeyde bulunmuştur.Yapılan istatistiksel analizlerle normal dağılım gösteren örneklem grubunda, kadın öğrencilerin erkek öğrencilere göre, şehirde ikamet eden öğrencilerin köyde ikamet edenlere göre güncel sanata yönelik tutumları daha olumlu bulunmuştur. Diğer yandan eğitimsel özellikler arasında ise sınıf değişkeninin fark yarattığı, buna göre üçüncü ve dördüncü sınıfta okuyan öğrencilerim, birinci sınıfta okuyan öğrenciye göre güncel sanata yönelik tutumlarının daha olumlu olduğu belirlenmiştir. Öğrencilerin eğitimlerini sürdürdükleri fakülte, ve bölüme göre güncel sanata yönelik tutumlarının değişmediği saptanmıştır.tr
dc.language.isoturtr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr
dc.titleSanat egitimi alanında egitimlerini sürdüren ogrencilerin güncel sanata yonelik tutumlari ile egitimsel özellikleritr
dc.typepresentationtr
dc.contributor.departmentEğitim Fakültesitr
dc.relation.publicationcategoryDiğertr


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record