Show simple item record

dc.contributor.authorArslan, Aysel
dc.date.accessioned2024-05-31T05:14:20Z
dc.date.available2024-05-31T05:14:20Z
dc.date.issued2023tr
dc.identifier.citationArslan A. (2023). Holistik öğrenme. Eğitim alanında güncel bilimsel araştırmalar 2 içinde (Ed. Tarana Nağıyeva). Ankara: İksad Yayınevi.tr
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12418/15277
dc.description.abstractEğitim ve eğitimle ilgili tüm konular günümüzde öne çıkan ve üzerinde güncel değişimlerle birlikte tartışılmaktadır. Geçmişten bugüne kadar her çağ ve dönemde eğitimle ilgili farklı görüşler ortaya çıkmıştır. Bu görüşlerin bir kısmı kabul görmüş bir kısmı ise kısmi olarak denenmekle birlikte lokal olarak kalmış ve sonrasında uygulama süreçlerinden çıkarılmıştır. Özellikle 20. yüzyılın başlarından itibaren psikoloji alanındaki gelişmeler öğrenme konusundaki çalışmalara da ışık tutmaya başlamıştır. Psikoloji bilimi insanın gelişimini, değişimini, yeterliklerini araştırırken bu sürecin öğrenme üzerindeki etkilerini de ortaya koymaya başlamıştır.tr
dc.language.isoturtr
dc.publisherİksad Yayınevitr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr
dc.subjectHolistik öğrenmetr
dc.titleHolistik öğrenmetr
dc.typebookParttr
dc.relation.journalEğitim alanında güncel bilimsel araştırmalar 2tr
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri Enstitüsütr
dc.contributor.authorID0000-0002-8775-1119tr
dc.identifier.volume1tr
dc.identifier.endpage87tr
dc.identifier.startpage51tr
dc.relation.publicationcategoryUluslararası Kitapta Bölümtr


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record