dc.contributor.author | Arslan, Aysel | |
dc.date.accessioned | 2024-05-31T05:14:20Z | |
dc.date.available | 2024-05-31T05:14:20Z | |
dc.date.issued | 2023 | tr |
dc.identifier.citation | Arslan A. (2023). Holistik öğrenme. Eğitim alanında güncel bilimsel araştırmalar 2 içinde (Ed. Tarana Nağıyeva). Ankara: İksad Yayınevi. | tr |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12418/15277 | |
dc.description.abstract | Eğitim ve eğitimle ilgili tüm konular günümüzde öne çıkan ve
üzerinde güncel değişimlerle birlikte tartışılmaktadır. Geçmişten bugüne
kadar her çağ ve dönemde eğitimle ilgili farklı görüşler ortaya çıkmıştır. Bu
görüşlerin bir kısmı kabul görmüş bir kısmı ise kısmi olarak denenmekle
birlikte lokal olarak kalmış ve sonrasında uygulama süreçlerinden
çıkarılmıştır. Özellikle 20. yüzyılın başlarından itibaren psikoloji alanındaki
gelişmeler öğrenme konusundaki çalışmalara da ışık tutmaya başlamıştır.
Psikoloji bilimi insanın gelişimini, değişimini, yeterliklerini araştırırken bu
sürecin öğrenme üzerindeki etkilerini de ortaya koymaya başlamıştır. | tr |
dc.language.iso | tur | tr |
dc.publisher | İksad Yayınevi | tr |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | tr |
dc.subject | Holistik öğrenme | tr |
dc.title | Holistik öğrenme | tr |
dc.type | bookPart | tr |
dc.relation.journal | Eğitim alanında güncel bilimsel araştırmalar 2 | tr |
dc.contributor.department | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | tr |
dc.contributor.authorID | 0000-0002-8775-1119 | tr |
dc.identifier.volume | 1 | tr |
dc.identifier.endpage | 87 | tr |
dc.identifier.startpage | 51 | tr |
dc.relation.publicationcategory | Uluslararası Kitapta Bölüm | tr |