Show simple item record

dc.contributor.authorArslan, Aysel
dc.date.accessioned2024-05-31T05:14:52Z
dc.date.available2024-05-31T05:14:52Z
dc.date.issued2023tr
dc.identifier.citationArslan, A. (2023). Farklılaştırılmış öğretim stratejileri. Kapsayıcı eğitim içinde. (Ed. Didem Kayahan-Yüksel, Mustafa Ersoy). Ankara: Eğiten Kitap.tr
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12418/15279
dc.descriptionUluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış, lisansüstü tezlerden üretilmemiş, adayın kendi bilim alanı ile ilgili bilimsel/mesleki kitapta bölüm yazarlığıtr
dc.description.abstract1945 yılında Uluslararası İnsan Hakları Beyannamesi kabul edilmiştir. Bu beyannameye göre dünyada yaşayan tüm insanların ırk, din, dil vb. hiçbir farklılığının eğitime katılma hakkına engel olmadığı ilan edilmiştir. Ancak daha sonraki uygulamalara bakıldığında bu beyannameye çok da riayet edilmediği ve aksi yönde uygulamaların devam ettiği görülmektedir. Olumsuz uygulamaların genel olarak farklı nedenlerle dezavantajlı olarak kabul edilen ve özel eğitim ihtiyacı olan bireylere yönelik olduğu belirtilmektedir. Birleşmiş Milletler (BM) dezavantajlı gruplara yönelik olarak tasarlanan özel eğitimin desteklenmesine ve geliştirilmesine yönelik olarak geçtiğimiz yüzyılda sürekli çağrıda bulunmuştur.tr
dc.language.isoturtr
dc.publisherSonçağ Yayıncılıktr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr
dc.subjectFarklılaştırılmış Öğretim Stratejileritr
dc.titleFARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM STRATEJİLERİtr
dc.typebookParttr
dc.relation.journalKuramdan Uygulamaya Kapsayıcı Eğitimtr
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri Enstitüsütr
dc.contributor.authorID0000-0002-8775-1119tr
dc.identifier.endpage190tr
dc.identifier.startpage159tr
dc.relation.publicationcategoryUluslararası Kitapta Bölümtr


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record