Show simple item record

dc.contributor.authorArslan, Aysel
dc.date.accessioned2024-05-31T05:25:48Z
dc.date.available2024-05-31T05:25:48Z
dc.date.issuedMART, 2023tr
dc.identifier.citationArslan A. (2023). Holistik öğrenme. Eğitim alanında güncel bilimsel araştırmalar 2 içinde. (Ed. Tarana Nağıyeva). Ankara: İksad Yayınevi.tr
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12418/15316
dc.description.abstractEğitim ve eğitimle ilgili tüm konular günümüzde öne çıkan ve üzerinde güncel değişimlerle birlikte tartışılmaktadır. Geçmişten bugüne kadar her çağ ve dönemde eğitimle ilgili farklı görüşler ortaya çıkmıştır. Bu görüşlerin bir kısmı kabul görmüş bir kısmı ise kısmi olarak denenmekle birlikte lokal olarak kalmış ve sonrasında uygulama süreçlerinden çıkarılmıştır. Özellikle 20. yüzyılın başlarından itibaren psikoloji alanındaki gelişmeler öğrenme konusundaki çalışmalara da ışık tutmaya başlamıştır. Psikoloji bilimi insanın gelişimini, değişimini, yeterliklerini araştırırken bu sürecin öğrenme üzerindeki etkilerini de ortaya koymaya başlamıştır. Bireyin öğrenme sürecinin davranışçılık ekolünün savunduğu etki tepki mekanizmasından çok daha karmaşık olduğu yapılan çalışmalarla ortaya konulmuştur (Walberg, 1976).tr
dc.language.isoturtr
dc.publisherİKSAD YAYINCILIKtr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr
dc.titleholistik öğrenmetr
dc.typebookParttr
dc.relation.journalEĞİTİM ALANINDA GÜNCEL BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR 2tr
dc.contributor.departmentEğitim Fakültesitr
dc.contributor.authorID0000-0002-8775-1119tr
dc.identifier.endpage88tr
dc.identifier.startpage51tr
dc.relation.publicationcategoryUluslararası Kitapta Bölümtr


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record