Show simple item record

dc.contributor.authorMustafa Gülmez
dc.date.accessioned23.07.201910:49:13
dc.date.accessioned2019-07-23T16:26:41Z
dc.date.available23.07.201910:49:13
dc.date.available2019-07-23T16:26:41Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TmprMk5ERXg=
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12418/1827
dc.description.abstractSon zamanlardaki en önemli gelişmelerden birisi internet üzerinden uluslar arası pazarlama faaliyetlerinde meydana gelen patlama ve buna bağlı olarak global bilgi otobanının ortaya çıkmasıdır. İnternet üzerinde yaklaşık 1 milyar internet kullanıcısının olduğu tahmin edilmekte ve bu sayı her ay yaklaşık %10-15 oranında artmaktadır. İnternet, uluslar arası pazarlama için çok farklı ortamlar yaratmakta ve bu elektronik çağda uluslararasılaşma sürecinde dikkat. edilmesi gereken yeni paradigmaları da beraberinde getirmektedir. Bu makale, İnternetin uluslararası pazarlama faaliyetlerine ve uygulamalarına olan etkilerinden bahsetmektedir. İnternetteki uluslararası şirketler için kültür, yasalar ve güvenlik gibi engeller ve çözümleri de anlatılmaktadır. Buna ilaveten, küçük ve orta ölçekli şirketler ile bazı büyük şirketlerin internet üzerindeki pazarlama faaliyetlerinden de bahsedilmektedir.en_US
dc.description.abstractNowadays, the most important development has been the explosion of international marketing activity on the Internet and the associated emergence of the global information superhighway. There are an estimated 1 billion individuals and organizations currently linked to the Net, with connectivity growing at an average of 10-15 per cent per month. The Internet presents a fundamentally different environment for international marketing and new paradigms will have to be developed to take account of internationalization processes in an electronic age. This paper examines the Internet's impact on the study and practice of international marketing. Barriers (security, laws, cultur etc.) and solutions for international companies on the internet have been explaned. This paper also investigates marketing applications of SME and some multinational companies on the internet.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDavranış Bilimlerien_US
dc.subjectSosyal Bilimleren_US
dc.subjectMatematiksel Metotlaren_US
dc.subjectUluslararası İlişkileren_US
dc.subjectİktisaten_US
dc.subjectSosyal Bilimler Tarihien_US
dc.subjectİşen_US
dc.subjectKamu Yönetimien_US
dc.subjectBeşeri Bilimleren_US
dc.subjectOrtak Disiplinleren_US
dc.subjectSosyal Çalışmaen_US
dc.subjectSiyasi Bilimleren_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.subjectSosyal Bilimleren_US
dc.subjectDisiplinler Arasıen_US
dc.subjectİşletme Finansen_US
dc.titleInternet'in Uluslararası Pazarlamaya Etkileri: Kavramsal Bir Çalışmaen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalSelçuk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisien_US
dc.contributor.departmentSivas Cumhuriyet Üniversitesien_US
dc.identifier.volume7en_US
dc.identifier.issue13en_US
dc.identifier.endpage367en_US
dc.identifier.startpage337en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US]


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record